Bugün benim doğum günüm

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Bugün benim doğum günüm
Beklediğim gün geldi bugün 10 temmuz yani benim doğum günüm tam 13 yıl önce bir çarşamba günü dünyaya gelmişim kutlamayı adem abiden beklerdim ama işi vardı galiba neyse canı sağolsun

yorumlarınız benim için çok değerlidir lütfen içten mesajlarınızı esirgemeyin

bu arada: Bir ara adem abi artık sadece bizle beraber aktif üyelerin doğum gününü kutlayalım demişti eee bekledim ama kutlamadın be abi kırıldım


iyi forumlar nice senelere..........
 
iyiki doğdunuz kutlu olsun doğum gününüz
 

Praetor

Emekli Yönetici
Bazen dikkatimizden kaçabiliyor ve çok değerli üyelerimizin doğum günlerini göremeyebiliyoruz

Doğum günün kutlu, yeni yaşın güzelliklerle dolu olsun!..
Demek yengenç burcusun Severim yengeçleri
 

Cynical

Üye
Doğum günün kutlu olsun kardeşim, Allah uzun ve hayırlı bir ömür nasip etsin. Nice senelere...
 

Odysseus

Üye
Canım kardeşim benim. Çok özür dilerim. Yeni açılan bölümle uğraşıyorum birkaç gündür. İnan dikkatimden kaçtı. Kusuruma bakma.

Doğum gününü en içten dileklerimle kutluyorum. Nice yıllara sağlıkla, mutlulukla, huzurla, sevdiklerinle ve bizlerle girmeni diliyorum.
 

DiaBLoS

Admin
Doğum günün kutlu olsun..Nice güzel yıllara.
 
    Konu Sahibi
teşekkür ederim arkadaşlar -abiler- zaten bugün sbs puanları da açıklandı
370 olmuş ortalamam ne güzel geçen sene 410 almıştım yaa
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...