Bugün Benim Doğum Günüm :) (Mad Eagle)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Bugün Benim Doğum Günüm :) (Mad Eagle)


Öncelikle bu inceliğinden dolayı sitemize teşekkür eder uzun yıllar sizinle birlikte yine kutlamayı dilerim
 
Tepkiler: ANIL ve Dede
Doğum günün kutlu olsun
 
Tepkiler: Mad EagLe

yeauw

Üye
Doğum günün kutlu olsn ):
 
Tepkiler: Mad EagLe

DiaBLoS

Admin
Nice senelere kardesim
 
Tepkiler: Mad EagLe
    Konu Sahibi
Sağolun kusura bakmayın mobilim tek tek alıntı yapamıyorum hepinize tek tek teşekkür ederim
 

KayraBey

Üye
Mandaliiinaaaaa suuuuu yuuuuuu...
Mandaliiinaaaaa suuuuu yuuuuuu...

Nice senelere Halis.7 sonrada benimkini kutlarız inşallah
 
Tepkiler: Mad EagLe
    Konu Sahibi
Sağolasın Ahmet abi mandalina suyunu çözemedim ama

bir de 7 günmü aymı eksik yazmışın
 
Tepkiler: Dede

kemal21

Üye
Mutlu yıllar
 
Tepkiler: Mad EagLe

KayraBey

Üye
Sağolasın Ahmet abi mandalina suyunu çözemedim ama

bir de 7 günmü aymı eksik yazmışın

ay olacak o ay

Yahu şu makamla söyle bak nasıl olacak. Hani varya klişe... İiiii ki doooooğduuun Haaaaliiiiis..

Bunu mandalina suyuna uyarla... Mandaliiinaaa suuuu yuuuuuuu
 
    Konu Sahibi


ay olacak o ay

Yahu şu makamla söyle bak nasıl olacak. Hani varya klişe... İiiii ki doooooğduuun Haaaaliiiiis..

Bunu mandalina suyuna uyarla... Mandaliiinaaa suuuu yuuuuuuu

yavaş yavaş anlıyorum galiba
 

Joker

Emekli Yönetici
İyi ki doğdun halis abi ömrün boyunca yüzünden gülümseme eksik olmasın
 
Tepkiler: Mad EagLe
Doğum günün Kutlu olsun. Nice mutlu yıllara (:
 
Tepkiler: Mad EagLe
    Konu Sahibi
Amin dostlar hep beraber inşallah
 
Tepkiler: Joker

Dj.Refoo

Üye
doğum günün kutlu olsun
 
Tepkiler: Mad EagLe

Haydar

Emekli Yönetici
tebrik ederim. nice mutlu senelere...
 
Tepkiler: Mad EagLe

Emrgncy

Üye
Doğum günün kutlu olsun Halis, Nice sağlıklı mutlu yıllara...
 
Tepkiler: Mad EagLe
Nice senelereee
 
Tepkiler: Mad EagLe

MrExpert

Üye
Doğum Gününüz kutlu Olsun
Nice sağlıklı ve mutlu günlere...
 
Tepkiler: Mad EagLe
Dogum gunun kutlu olsun abi
 
Tepkiler: Mad EagLe
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...