BuGün AnLadIm Ki...........................

bugün anladımki kardeşin bile dost deil şu hayatta!!
 

SAINT1

Üye
Artık biraz erken yatmam lazım.İşyerinde paso uyku modundayım.Izdırap gibi bişi.
 

Nillowa

Üye
    Konu Sahibi
Uyumak güzel şey
 

EroL

Emekli Yönetici
okuyom ben yuuuuaaaaa
 
bugün anladımkii ders çalışmak o kadarda zor değil
 
Bugün anladım ki; bu sitede işi gücü olmayan bir sürü adam var... Ve ben de onlardan biriyim.
 

Nillowa

Üye
    Konu Sahibi
BayRam GeliYoooooooooooooooooOoOOOOOOOoOOOOoOOOOOO :
 
bugün anladım ki dün geçmişte kaldı
 
bugün anladımki dersane başlamak üzere
 

Nillowa

Üye
    Konu Sahibi
midem bulanıo
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Oruç tutmaya hala alışamamışım
 

Nillowa

Üye
    Konu Sahibi
Zaman daralıyo
 
bugün anladım ki ne yaparsak yapalım kimseyi değiştiremeyiz. Sadece ümit edip çabalamış oluyoruz
 

Nillowa

Üye
    Konu Sahibi
Yarın bayrammmmmmmmm