Bu telefonlar orjinal mi ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Bu telefonlar orjinal mi ?
İyi akşamlar arkadaşlar çok yüksek fiyatlı telefonlar ( 1500-2000 TL ) bir sitede çok ucuz fiyata buldum sizce bu telefonlar dedikleri gibi orjinal mi ? Alıcam lütfen beni bilgilendirin teşekkür ederim şimdiden. Site bu :
 

ege099

Üye
ıphone 5 399 lira diyor yok kardeş öle saçmalıkmı olur sakın böle sitelere kanma
 
    Konu Sahibi
Orjinal olmasa bile bire birliği var mıdır ?
 
Benzerlik tabiki vardır ama hiç değmez kardeşim.
 
    Konu Sahibi
Tabi ki herşeyin orjinali iyi ama 2500 milyar ile 300 milyon bir değilki Misal kuzende var 4s map ı dışında birebir camı içeriği falan bunlarda öylemidir acaba :/
 
Denemek lazım ama onun yerine başka birşey almak daha mantıklı.
 
    Konu Sahibi
​Nokia c3 ile mutlu olmu diyorsun
 
Hayır ama en azından bunu alma yani. Farklı birşey alabilirsin.
 
orjinalliği olmasa da birebir kasa aynı sistem ya javadır yada alt sürüm android'dir kanma öyle sitelere kardeş

cihazı uygun fiyata almak istiyorsan ya biraz beklersin yada taksit yaptırır alırsın + fiyatları görünceee :
 
Arkadaş aldı böyle bir cihaz şuanda ağlıyor
 
Ürünler 1. Sınıf REPLİKADIR. Orjinal iPhone parçalı Android Yüklüdür.

Sitenin en altındaki yazı. Kısaca telefon çakma
 

aleranol

Üye
Rabi la heeee kasa falan aynıdır hee. Camda ekranda aynıdır hee.
 
Yurt disinda sanki bu kadar ucuz
(Sitenin en altinda yaziyor yurt disindan gelmediye)
 
Dolandırıcı siteler sakın bulaşma o fiyata iPhone mu olur
 
Tepkiler: phantomddl
ama ben xperia ray telimi 199$ almişdim!!!
sifr ve orjinal!!!

- - - Eklendi - - -

surum 4.0.4 ıcs
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...