bu son uyarıydı

    Konu Sahibi
bu son uyarıydı
uygunsuz konuşma yuzunden uyarı aldım bu sondu bidahakine ban yicem
 

Haydar

Emekli Yönetici
aferim sana
 
bi dahakine sonsuza kadar görüşemeyebiliriz
 

KayraBey

Üye
Uyari almak nasil bir duygu gençler
 
kaç yıldır bu forumdayım 1 kere uyarı almadım
 

KayraBey

Üye
Bende hiç uyarilmadim simdiye kadar
 
Tepkiler: TheMadness