Bu sisteme değer mi ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Bu sisteme değer mi ?
Şu an elimdeki sistem bu:
Anakart G31M-ES2l
Ram 2gb 400Mhz Hı-Level tek modül
İşlemci İntel Pentium 4 640 3.20 ghz
Ekran kartı 4650 1.7 gb 128 bit

Ben bu sistemi şu hale getirmek istiyorum
Anakart G31M-ES2l
Ram 4gb 400Mhz Hı-Level çift modül
İşlemci İntel Core2 quad Q8300

http://www.mormani.com/urun/7d1e868966f65bf51f1c4125018f9346/INTEL-INTEL-Quad-Core-Q8300-2.50Ghz-Soket-775-Pin-4Mb-Cache-Islemci

Ya da İntel Core2 quad Q8400

http://www.bimeks.com.tr/urun/106735/intel-q8400-core-2-quad-2-66-ghz-4mb-islemci.aspx#specs

Bunlara bu kadar para harcamaya değer mi ?
Eğer değerse Q8300 mü Q8400 mü almalı ?
Arasındaki farklar nedir ?
Yardım edenlere çok teşekkürler Pc Mühendisi özellikle sen
 
Mertolozzi. Intel Core 2 Quad Q8300 ve Q8400 arasında sadece İşlemci hızı farkı vardır. Biri 2.50, diğeri 2.66 GHz'dır. Soket tipleri Lga775'dir. Önbellekleri 4MB'dır ve kuzey köprüsü FSB hızları da 1333MHz'dır. Aralarındaki fiyat farkı ise sadece İşlemci hızından dolayı 20$ Dolardır. Bu sistem sizi 5-6 yıl veya daha fazla götürür. Eğer temiz ve titiz kullanırsanız garantisini de veriyorum.
 
Tepkiler: Mertolozzi
    Konu Sahibi
Sağol sadece işlemci hızıysa fark o zaman Q8300 alıcam teşekkürler.
Bir de bunlara uygun bi kasa söyler misin ?
 
Sağol sadece işlemci hızıysa fark o zaman Q8300 alıcam teşekkürler.
Bir de bunlara uygun bi kasa söyler misin ?

Bunun için bütçeniz nedir? Bütçenizi bilmeden kasa tavsiyesinde bulunamam. Güç kaynaklı kasa mı yoksa güç kaynaksız kasa mı istiyorsunuz? Bana sorarsanız güç kaynaklı uygun bir kasa almanızı tavsiye ederim.
 
    Konu Sahibi

Yani 100tlyi aşmasın
 
100 TL bütçeniz var ise en ucuz şu kasayı tavsiye ederim.

ASUS VENTO TA-K62 Siyah 350 Watt Atx kasa.
 
Tepkiler: Mertolozzi

.BlueTR

Üye
100 TL bütçeniz var ise en ucuz şu kasayı tavsiye ederim.

ASUS VENTO TA-K62 Siyah 350 Watt Atx kasa.

evet kasa güzelde o kasaya modifiye çekezsin onuda söleyim güzel durmaz.
ama modifiyeyle uğraşmam ben diyorsan gayet iyi bir kasa.
 


evet kasa güzelde o kasaya modifiye çekezsin onuda söleyim güzel durmaz.
ama modifiyeyle uğraşmam ben diyorsan gayet iyi bir kasa.

Zaten 100TL'ye göre en az ATX kasa bulunur. Bende bunu önerdim. Yoksa ATX kasalar MidTower'dan da küçük olduğu için, çoğu Donanımı içine alamaz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...