pc abimindi, parça değişimiyle kafasına göre yapmış şuan memnun ilginiz için teşekkürler.
Pc Çok iyi erol parçalayıp satsan bence daha iyi fiyat eder bende bu elektronik işini hiç anlamadım 1.500 tl lik pc yi alıyorsun 1 ay sonra 500 tl etmiyor Yazık yahu o kadar paraya Yada almayı düşündüğün pc nin parçaları ile bunun parçalarını değiştirebilirsin yani değişecek parçaları alıp bunları verip üstüne Para versen Ben öyle yapıyorum ram 1 gb di onu verdim arkadaşa üstüne para verdim 2 gb aldım gibi yarın öbür gün işlemciyi değiştiricem benim işlemciyi verip yeni işlemci alıcam
kardeş benim şuan kullandığım pc yi ben satmaya kalksam kaç tl eder acaba
ben 500 tlye aldım ıbm thinkpad re50e heralde satsam üste ben para veririm
bu işin sonu yok elindeki pcye razı gelmen gerek