bu parçalar ne kadar eder?? :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
bu parçalar ne kadar eder?? :)
intel pentium 4 520 2.8 Ghz
asus p5ld2-x 1333 anakart
2 tane 1 GB kingston 667 mhz DDR2 ram
sapphire ati HD4650 1GB 128bit
samsung 320 GB HDD
LG cd-dvd writer
350 watt everest power supply
microlab ın sade güzel gri renk kasa
philips 17 inç crt monitör
6in 1 cardreader (kasaya sabit zorla taktım zaten)

pc çok temiz 2 ayda bir acıp temizliyorum Isınma problemi yok fan sesleri rahatsız etmiyor sakin
güncel oyunları işlemciyi 3.3 Ghz de overclock etmeme rağmen ısınma sorunu çıkmadan çok rahat oynuyorum

bu pc kaç lira eder biyardım edin arkadaşlar
yeni bir pc topliyacagım kendime kaynak oluşturayım dedim
 

Nedved

Emekli Yönetici
Satacak mısın? Garantileri duruyor mu?
 
    Konu Sahibi
şimdi degil ama satacagim. Anakart ve ekran kartininin garantisi var hala devam ediyor
 
hmm 600 yda 650 bnceeeee

--------------- Ekleme ---------------

hmm BENCE 650 yda 600 arası tabi bıraz argtırablırsın suanda okuldaym yksa net bsı derdm
 
Bana 500 - 600 gibi geliyor ama çok emin değilim.
 

Nedved

Emekli Yönetici
Arkadaşlar fiyatı biraz abartmışlar.Okadar etmez.

Maksimum 400 civarı eder.
 

buketcik

Üye
hiç anlamam ama sallıyım benden 300 çalışır
 
    Konu Sahibi
teşekkurler saolun arkadaslar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...