Tavsiye Bu Parcalar Nasil

    Konu Sahibi
Saol asıl mesele şimdi babamı ikna etmem lazım bu toplama 900 tl ama o 700 tlye sıfır kasa alacagim diyor ve onun ozelligi 2 gb ram 1 ekran kartı ikna zor gibi sence ne söylesem ikna olur
 
ben bilemem senin babanın nasıl birisi olduğunu o yüzden yorum yapamam ne yazık ki bu konu ikinizin arasında
 
    Konu Sahibi
Biraz sözler solesen de ise yariyormu baksam
 
evet 4.1 ghz turbo ile 4.4 e çıkıyor.
 
    Konu Sahibi
4.1 ghz nasil.bu kadar az elektrik.istiyor ve bu sistemin dışına.ucuz bir kasa vatan olursa iyi olur ve bu sistemi nerde bulurum
 
Tepkiler: GDDR5
turbo olarak geçmiyor ismi ama boost olarak geçiyor. farkeden bişey yok halk arasında turbo deniliyor ama. kasa konusunda tavsiye vermeyi istemiyorum çünkü fiziksel görünüşü olan birşey kasa kanın hangisine ısınırsa gözüne hangisi güzel görünürse onu al. ha tabi havalandırma ve hava akımlarına dikkat et yeter. kasanın içinin ferah olması için şahsen en az mid tower kasalara bakmak iyi olacaktır.
 
Tepkiler: GDDR5
apu sistem olduğu için veri yolu bilgisi yok. ama bilgisayardaki rame bağlı olarak 4gb a kadar artıyor diyorlar ekran kartının hafızası. gt640 seviyesinde bir ekran kartı var üstünde. evet bütün parçalar vatan dan.
 
    Konu Sahibi
Ram ve anakart stokta yok onun yerine gskill 4 gb alicam
 
mümkünse 8 gb al rami çok büyük fark yok aralarındaayriyeten anakart olarak fm2 destekli adam gibi bir anakart vatan da hiç kalmamış, başka bir yerden bakabilirsin hatta vatan da neredeyse hiç ürün kalmamış her girdiğim 3 üründen bir tanesi stokta yok yazıyor.
 
    Konu Sahibi
Xiagmatek asgazt 382 pure black edition 500 w kasa
Cooler master sickleflow 120mm kırmızı led sessiz fan
Amd A10 6800k socket fm2 4.1 ghz 4mb cache 32 nm islemci + hd8670d ekran karti
Az 3.5 500 gb cavier green intellipower sata 3.0 64 mb cache hdd
Gskill 4gb ripjaws ddr3 1600mhz cl9 1.5 v tek modül ram
Gigabyte f2a55m-hd2 soket fm2 ddr3 2400mhz (o.c.) sata 2.0 dvi&hdmi.anakart

Sistem bu
 
Tepkiler: GDDR5
ramleri mümkünse eğer 8 gb yap geri kalanı uygun güzel.ha bir de 12 cm fanı kasanın önünde yeri varmış oraya tak bir tane de 12 yada 14 cm fan daha alıp onuda kasanın yanına tak. daha iyi hava sirkülasyonu olacaktır. öndeki ve yandaki fanları kasa içine hava verecek şekilde ayarla, zaten arkadaki egzoz fan içerideki havayı dışarı atacak şekilde yerleştirilmiştir.
kasa olarak şunuda değerlendirsen iyi olur bu kasa çok daha iyi.
 
    Konu Sahibi
Benim kasada kararım.ve yani 1 tane.daha ayni fandan alsam olur mu
 
olur aynı fandan bir tane daha alsan. sana yazdığım kasa ile senin yazdığın kasa aynı fiyatta vatanda eğer satın alacaksan benim yazdığım kasayı biraz daha incele kaliteli kasa çünkü. ha yok dersen ki xigmatecin tipini sevdim o benim hoşuma gitti karar senin tabiki onu al. 4gb ram kullanırsan 32 bit, 4gb dan fazla ram kullanırsan 64 bit kurarsın kardeşim.
 
    Konu Sahibi
hmm ozaman 8 alayım