Bu nick son hakkım :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Elektr0

Üye
hayırLı olsun .. bende kararsızım değiştirsem mi değiştirmesem mi
 

mstf_l

Üye
hayırlı olsun ben de bi tane duzgun bisey bulsam degistircem ama
 
    Konu Sahibi
sagol recep

----------Eklendi @ 07:45:21 ---------- Yazıldı @ 07:44:50 ----------

değiştirme bence----------Eklenmek istenildi ve eklendi @ saat kaç bilmiyom ben ---------- Yazıldı @ 22:56:43 ----------Hayırlı olsun..
tesekkür ederim

----------Eklendi @ 07:46:15 ---------- Yazıldı @ 07:45:21 ----------

hayırlı olsun ben de bi tane duzgun bisey bulsam degistircem ama
sagolasın benmkısı gbı yapablrsn
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...