bu ne ola :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kurt bey

Üye
    Konu Sahibi
bu ne ola :)

arkadaşlar bu smiley yeni eklenmiş sanırım. Yanlış görmediysem fb cep telefonu ve üzerine geldiğimizde açıklama olarak "ağla" yazıyor fikri olan varmı
 

kurt bey

Üye
    Konu Sahibi
telefon değişmiş. ben konuyu açtığımda fb telefonu vardı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...