Bu da benim yaptığım tema :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
Bu da benim yaptığım tema :)
Ilk s40 telefonumu aldığımda önceden yapmaya başlamıştım ordan kalma bilgilerim ile kendi s40 temamı yaptım

Ekran Görüntüleri





Ekran Görüntüleri için tempestshine arkadaşıma teşekkür ediyorum

 
Tepkiler: frk uzn

SHS

Üye
hazır temanın içindekileri değiştirdin di mi?
 

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
hazır temanın içindekileri değiştirdin di mi?

Normalde themedesciption.xml Dosyasını ben oluşturuyordum 6230i ile sonra o dosyayı bozuk oluşturduğu için e51e atıp atıp düzenlemeler yapıyordum istediğim resim müzik ikon falan ekliyordum zaten hepsinin bi boyutu var her ikonun belli boyutu listedeki ikonların falan hepsinin farklı şimdi olmuyunca yapmıyorum ancak böyle oluyor
 

SHS

Üye
baya karışık iş, bence güzel olmuş umarım kullanan olur

Emeğe Saygı!
 

Nextman

Emekli Yönetici
Evet emeğine sağlık güzel gözüküyo
 
mobil de olsa güzel olmuş editlemek sıkıyor özgün çıkartmak iyi oluyor eline sağlık
 
eğer tema yapmasını seviyorsan ve uğraşmadan yapmak istiyorsan tema programları var kullanmanı tavsiye ederim telefon işletim sistemine göre tema yapabiliyorsun.
 

Hasan

Üye
    Konu Sahibi
mobil de olsa güzel olmuş editlemek sıkıyor özgün çıkartmak iyi oluyor eline sağlık

Ben kendim yapsam bile bu ikonları kullanırım ne farkı olacak ki


---------- Eklendi @ 16:04:03 ---------- Yazıldı @ 16:02:03 ----------

eğer tema yapmasını seviyorsan ve uğraşmadan yapmak istiyorsan tema programları var kullanmanı tavsiye ederim telefon işletim sistemine göre tema yapabiliyorsun.

Pc yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...