Baydırman
Moderator
-
Konu Sahibi
-
konunu kapattıranlar şu an tarafsızBizim çeteye girip konuşup tartışma yapıp +kendileri savas aciyorlar kendi ceteleri varken bizim ceteyi kapattiriyorlar gidin baska yere yorum yazin o kadar emek verdim yazı yazdım kafanıza göre muhabbet edip konumu kapattirdiniz haram olsun begenmiyosaniz gifin baska yere yazın eski muhabbetlermis git baska yere yaz bu çetede kapanacak o zman benim ne suçum var kendileri tartışma çıkarıyor ben munakasa bile etmiyorum bi bakiyom konu kapanmış haram zıkım olsun iyiki bi cete açtık hemen dalastiniz yok savaş ilan eder birisi yok birisi yazmış 2 kisi takılsinlar diye 2 kisi 1 kisi sanane ggereksiz gereksiz mesajlar yazıp konuyu kapattirdiniz ya yanıniza kalmaz elbet bir ödenir bedeli unutma @Nextman
telefon alma planı olmayan birine s3 aldırtacaksınız
arkadaş bu çeteden değil...Benim ceteyi kapattirdib ne yorum yapıyon ozaman git baska yerde konussaydin
arkadaş bu çeteden değil...
Yeter begenmiyon muhabbetmizi de ne 2,3 sayfa yorum yapıyon tsrtitsma çıkarıyor un git baska yere yaz @Nextmankonunu kapattıranlar şu an tarafsız
o kadar seviliyorsa ndn samsung kendisi güncelleme vermiyorS3 iyidir,bak ben z2 den geri döndüm s3 e
La gito kadar seviliyorsa ndn samsung kendisi güncelleme vermiyor
Şaka bi yana olmayan çetemiz buysa çete kursak adminleri tahtından ederizAdminlere birşey itiraf edecem.Bu 3 tarafsız üye herşeyin başıyız 3 çete kurduk ve başlarına adamlarımızı yerleştirdik.Amacımız buralara üye çekip bölümü kutuplaştırmak ve ardından bu çeteleri yok edip gereksizler bölümünde kahraman gibi gözükmekti.
O kadar düşünceli adamlar ki rom yüklemeyi öğrenip bilgi kapasitemiz artsın diye uğraşıyorlaro kadar seviliyorsa ndn samsung kendisi güncelleme vermiyor
Tarafsız olunca suzcsuz mu oluyor yeter ama @Nextmanbana mı diyorsun anlamadım
çeteni kapattıranlar tarafsız olduklarını söylüyor arkadaşım
kendi isteği ile çıktıYaşlıtaşçoçuk çeteden mi atıldı
Konunu kapattıran o tek üyendi bro.O locked yazdıNiyeti belli gereksiz mesajlar atıp tartışma çıkartılsr yterr en az 3 kez kesin yeter tartışma çıkmasın dedim benim mesajlardan sonra 3 sayfa yazı yazıyorlar uzatiyorlr muhabbeti begenmiyosaniz gitseydiniz konuyu ne kapattiriyorsunuz
aynn adamlar süper düşünceliŞaka bi yana olmayan çetemiz buysa çete kursak adminleri tahtından ederiz
O kadar düşünceli adamlar ki rom yüklemeyi öğrenip bilgi kapasitemiz artsın diye uğraşıyorlar
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?