Bro's Çetesi

SHS

Üye
Benim şarj az biraz çıkıyorum buralar size emanet
 
sa beyler
kalan tek çete sizsiniz herhalde
 
bu çetede hiç muhabbet kalmamış mı
 
android lolipop kullanan var mı nasıl olmuş ?