Boşanma Davası

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Boşanma Davası
Temel Fadimeye boşanma davası açmış ve hakime, sayun hacum bey, karım üç yildur evde ne bulursa üstüme fırlatiyu..Ne olur bizu boşat! Hakim sormuş, peki evladım niye bunun için üç yıl bekledin? Temel: - yenü yenü isabet ettürmeye başladuda!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...