boşa geçen 4 sene

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pelın_

    Konu Sahibi
boşa geçen 4 sene
lanet olsun sanda gecırdıgın gunlerede
 

Dafny

Üye
 
Tepkiler: 'Şeref' ve Amaru Shady

pelın_

    Konu Sahibi
 

Dafny

Üye
Kime bu isyan niye
 

pelın_

    Konu Sahibi
ısyanlardayım bugun
 
evleniyo mu
 
Tepkiler: coldman41 ve Amaru Shady
pelin abla hayırdır ne oldu açıl bize.
 

estorak

Üye
4 sene olmuş düzelir öyle deme
 

kpln04

Üye
Bnm 3 sene lisedeyim mal gibi gidip geliyom üniye yönelik hiç mi ıcraatım yok 3 sene boşa geçti
 
Tepkiler: pelın_
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...