Boş SMS nasıl atılır?

    Konu Sahibi
Boş SMS nasıl atılır?
merhaba arkaşlar, telefonum optimus black boş msj nasıl atılır merak ediyorum boşluk bırakıp göndermek isteyince gönder buttonu basmıyor.bir yolu olmalı bikere yanlışlıkla yolladım ama nasıl yaptım bilmiyorum.yardımcı olursanız sevinirim

- - - Eklendi - - -

up up
 
Boşluk değilde Enter (<--) tuşuna basıp alt satıra geçmeyi denediniz mi?
 
    Konu Sahibi
evet denedim ozamanda olmuyor
 
Olması gerekiyor aslında bir yerde yanlış yapıyorsundur.