Boot screen Nature(HD) by Shahspik

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
Boot screen Nature(HD) by Shahspik
mif uzantılıdır kullanabilmeniz için joshlog avkon2 olmalı telde kullanmak istediğinizi E/Resource/Apps içerisine atın.
[video=youtube;wiIhZoR-6UM]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wiIhZoR-6UM[/video]
 

Ekli dosyalar

KeSeGeN

Üye
ah keske bi tane de galatasaray icin yapan olsa
 
bu avkon2 dediğin şeyi nerden bulcaz aga yaa
 
cepten giriyorum onun için merak etmiştim.. Neyse yinede teşekkürler..
 
Tepkiler: najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
cepten giriyorum onun için merak etmiştim.. Neyse yinede teşekkürler..

önemli deil istersen tarif edeyim hani 4 noktanın gelip gittiği ekran warya onun arka planı siyah yerine manzara ağaçlı bi resim var üstünde büyük harfle NOKIA BELLE yazıyo noktalar aynı gelip gidiyo. şimdi gözlerini kapat ve nasıl bişey olacağını hayal et sonra kafanda canlandırdığını beğenirsen indirip dene hayal edebileceğin kadar iyi anlatabildimmi bari
 
Çok güzel anlattın teşekkür ederim sana..
Yalnız beğenmedim. Benimkisi kadar ii değilmiş. Benim kullandığım hani by shastik mi ne var ya. Boot screen love diye.. İşte onun mif dosyasını düzenledim alttaki by shastik yazısını cs5 ile kaldırdım. Üstteki nokia yazısını da kendi soyismim ile değiştirdim. Harika oldu.
 
Tepkiler: najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
oooo sen modifiye işide yapıyosun yani o zaman gerek yok yenilerine sen kendin düzenlemeler yapıyosun zevkine göre. bölesi daha iyi dimi başkalarının zevkini deneyeceğine kendi zevkine göre düzenleyip kullan daha iyi
 
Evt aynen öyle.. Kendi zevkime göre düzenliyorım herşeyi..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...