Bonsai by Soumya

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
Bonsai by Soumya
Theme features :

1. Bonsai trees are extremely popular in the science of Feng Shui. It is believed that these bonsais bring luck and wealth to those who display them.

2. This theme will surely give a Transparent dark wood effect & an elegant looks in your device.

3. All new glass black 9-piece elements with multicolored & shiny border Anna icons.

4. Over 750+ 3rd party icons added.

5. New styled elements & fonts added in calculator.











 
Tepkiler: jatvalca

iyavuzoz

Üye
Teşekkürler

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
Tepkiler: najanaja

jatvalca

Üye
menüde böyle oluyorsa süper derim
emeğe saygı
 
Tepkiler: najanaja

MoLeCK

Üye
menü modsuz olmaz kardeş...o temayla alakalı değil yni
 
Tepkiler: najanaja
menude shell kullanmis sanirim cunku en alttaki ikonlar daha yukarida moda gore.hemde yazilar daha duzgun.benim merak ettigim saati nasil sol tarafa koydugu avkonla mumkunmu acaba.bu arada tesekkur ederim.
 
Tepkiler: najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
menüde böyle oluyorsa süper derim
emeğe saygı

yok kardeş hiçbi tema menüyü böle yapmaz maalesef diğer arkadaşlarında dediği gibi bu mod. rica ederim.


- - - Eklendi - - -

menude shell kullanmis sanirim cunku en alttaki ikonlar daha yukarida moda gore.hemde yazilar daha duzgun.benim merak ettigim saati nasil sol tarafa koydugu avkonla mumkunmu acaba.bu arada tesekkur ederim.

onunda vardır bi modu herşeye bi mod uydurur oldular rica ederim.


- - - Eklendi - - -



- - - Eklendi - - -


 

MoLeCK

Üye
harbi dayı yeni gördüm varmıki öyle bi mod
 

emreli01

Üye

Hocam belki konunla alakalı değil ama bu menu modu nu bana özelden link atablrmsn çok düzgün olmuş menü düzeni tabi benm telde oluyorya TEL: C7
Tema için de
 
Tepkiler: najanaja

najanaja

Üye
    Konu Sahibi
Hocam belki konunla alakalı değil ama bu menu modu nu bana özelden link atablrmsn çok düzgün olmuş menü düzeni tabi benm telde oluyorya TEL: C7
Tema için de

kardeş önizleme bana ait deil ki forumda böle mod war ama denildiğine göre o bu kadar düzgün deilmiş heralde ben hiç denemedim. rica ederim.
 

asrabi

Üye
Teşekkürler
 
Tepkiler: najanaja
şu beyaz çerçeveli ikonlar çok hoşuma gidiyor teşekkürler
 
Tepkiler: najanaja
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...