bolt programında problem yaşayan üyelerimiz içeri !!!

nester14

Üye
Turkce karakter desteklemıyor ve ben bolt un resmı sııtesınden en usttekını yuklemıstım verı sıgned mı ne ? Ama vıdeo yu real player a aktarıyor ve 1 dk felan sadece bu ıkksını nasıl halledebılırız aga.
 
merhaba.bişey sorucam:
bu uygulamadan video izlerken tam ekran olarak izleyebiliyormuyuz?
 

looooon

Üye
abi ya hotfileye nasıl giriliyor
 

draligus

Üye
bolt browser ın maxicepteki ve internette bulduğum tüm versiyonlarını nokia e52 telefonuma yükledim. hepsinde uygulamalar bölümünde programın icon'u görülüyor. ama asla program açılmıyor. hepsini denedim. önerisi olan var mı?
 

draligus

Üye
yardım edebilecek biri yok mu?
 

merwyn_

Üye
dostum boltu yükledim.....

internet not available.check network service.. diyor.
bu telefonun en son enson güccellemesinden önce giriyordu fakat artık girmiyor .....
şimdi wap wireless yada net uyarısı gelmeden bu uyarı geliyor :S
ne yapmam lazım ?
 
kardeş bende 6300 var ben youtubeden video rhatlıkla izliyorum fakat faceden izleyemiyorm neden veya you tubeden başka sitelerde izleyemiyorum..SAYGILAR
 
ben tlf hacklaedım sanırım rehberım sılındı rehberımı gerı yuklemem mumkunmu acaba acıl yardım bırde sertıfıka sorunu yasamaktayım 5800 kullanıyorum kafayı yıyecem allah rızası ıcın acıl yardım detaylı bılgı verrsenız cok ıyı olcak tşkr ederım
 

talat070

Üye
NOKİA E 72 ye uygun bolt browser bulamıyorum.daha önceden çalışan bir bolt prog. vardı fakat telin hafıza kartını değiştirdikten soonra programı yüklemeye çalışırken jar ve jad boyutları uyuşmuyor diyor.çalışan bir bolt arıyorum.yardımların için şimdiden teşekkürler.​
 
bende samsung gt-c3510 kullanıyorum programı kullandım bolt loading... yazıyor 10 dk 15 dk bekledim ama program acmıyor nedenini bilen varnı yada bir çözümü olan
 

akf-75

Üye
abi hazir seni bulmusken bende sorayim
youtube giriyorum videoyu seciyorum playa basiyorum aynen suyazi cikiyor
loading:0/0....
diyor sonra videoyu acmiyor
abi herseyi denedim ama biturlu olmadi
telefonum dolia g1 internetimde en ufak bi sorun yok vodafon sinirsiz
saygilarimla....
 

ibo_35

Üye
benim nokiaE52 telefonum var x-plore 1.51 versiyonunu yüklüyorum ama sertifika hatası veriyo bunun nasıl çözebilirim ??
 

merwyn_

Üye
dostum boltu yükledim.....
programı açıp işte oturuma izin veryormusun diyor bende ewt diyorum bolt loading diyor sonra ;
internet not available.check network service.. diyor.
wap wireless yada net uyarısı gelmeden bu uyarı geliyor :S
ne yapmam lazım ?
nasıl etmem lazım yardım pls :S

bu arada v52 yüklü..
 

ysny

Üye
benim tel video yu indiriyo ya hiç yoktan iyidir ama olmuyo böyle yaw

--------------- Ekleme ---------------

dil dosyası yokmu bunun ya
 
"sorry you do not have permission due to security"
dosyayı indirirken bu yazı gelior ve indirmior
 

emodog35

Üye
arkadaşlar bende anycool e72 w var bolt 2.11 de de 2.30 da aynı problem var.problem şu:

video yu yüklüyor %100 oluyor telefon kendine res atıyor açılıp kapanıyor yanı.
 
bende bolt yuklu N72 loading diyor ole kaliyor kontor olmadigindan mi
 
Kardeşim benim n72 telefonum var bolttan bi şey indiremiyorum. Indirmeye çalışınca ''you don't have permission due...'' diye bi yazı çıkıyo.Bilginiz varsa lütfen yardım...
 

sukrumax

Üye
selamlar
nokıa6220 telefonda c\sys\ ye bin dosyasını atamıyorum
 
Kardeş ben bolttan google girip şarkı indirmek istiyorum ancak indirmiyo