Bokeh by Iree7 ( S60v5 )

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Teşekkürler. Bu tema yapanlari anlamıyorum yapıyor yapıyor her yerini hallediyor bi şu haritaların simgesini değiştirmiyor bilerek mi bırakıyorlar yoksa yapmasını mi bilmiyorlar
 
Tepkiler: 'Şeref'

'Şeref'

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Teşekkürler. Bu tema yapanlari anlamıyorum yapıyor yapıyor her yerini hallediyor bi şu haritaların simgesini değiştirmiyor bilerek mi bırakıyorlar yoksa yapmasını mi bilmiyorlar

Kullandıkları icon pack ile alakalı, aslında editleyebilirler ama kolayına kaçıyorlar sanırım.
 
şöyle bi öğreten olsa en kralını yaparım da
 
Tepkiler: 'Şeref'
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...