Blackstar 5800 v52 MOD/HACK

Edgy_54

Üye
kardeş biz bu işlemi telefonda mı pc de mi yapıyoruz ve dediğin programı nerden bulupta çalıştırıyoruz çok karıştırdım yardımcı olursan sevinirim.şimdiden tşk

--------------- Ekleme ---------------

arkdaşım bu işlemi telde mi pc de mi yapacaz ve deiğin OGM_JAF_PKEY_Emulator_v_5 programını nerden bulacaz ve nedir bu
 

tunko

Üye
usta bende olmuyor bi yardım edebilirmisin bak şimdi USE INI İŞARETLENMİYOR işaretlediğimde rm 356 yı seciyorum sonra işaret geri gidiyor lutfen bana yardım edebilirmisin
 

Isumairu

Üye
yeni fw ne zaman gelecek?

şu koca forumda sadece senin fw adam gibi çalışıyo





evet...

kotukoylu yeni fw yi bekliyoruz
 
kurdum 2 gündür kullanıyorum, tek kelime ile harika dostum. ellerine sağlık
 

sado_27

Üye
evet arkadaşlar gercekten cok guzel cfw hemde cok hızlı baskasına donmeyın bence en sabıt fw başarılarılarının devamını dılerım
 
kardeşm nebiçim fw bu yaa galeriden fotoğrafları açıosun geri çıkmak istediğinde geri çıkamıosun
 

sado_27

Üye
fw de sorun yok kardeş sorun sende ben 2 aydır kullanıyorum tık yok fw de bıde su fw yı atmadan once bı yorumları okusan bıtabe sıkayetcı ınsan varmı sanneedıyorum yok emek var kardes
 

Antikcep

Üye
Koca Maxicep'te Memnun kaldığım tek CWF bu diyebilirim. Devamınıda bekliyoruz. Teşekkürler.
 
cmt dosyası istiyor pencere açılıp mcu ya ppm ye falan basınca ?
 

sado_27

Üye
senın cmt dosyasıyla ısın yok
kardeş sen konuyu ıyı okumadın ıyıce oku sonra ısleme gec zaten euro 2 turkey red i secınce tum ısıklar yanıyor
 

tunko

Üye
ya secemiyosun ki o bölume basılmıyo
 

tunko

Üye
Searching for phone...Found
Error reading phone init dat bana böyle hata veriyo nolur birisi yardımcı olabilir mi

--------------- Ekleme ---------------

flash a basıyorum ewet diyiyorum altta yazıda error diyo bide teli bağlarken na modun da bağlıycaz ne olur bırı bana yardım etsin
 

jafı yeniden kur dostum ve driver yükleyimi diye sorarsa yinede yükle de, yanlışlıkla yükleme deme sakın..tabi ovi suite önceden yüklenmiş olmalı.bidaha dene bakalım olacakmı? ana sayfadaki kurulumuda harfiyen yap.Bide jafı kurduktan teli kapalı bağla pc ye açma tuşuna kısaca bas çek.sonra jafı çalıştır
 

maktama

Üye
jafı yeniden yüklemesine gerek yok bence, tunko arkadaşın bir önceki mesajda söylediklerine bakarak aldığı hatanın telefon açıkken fw atmaya çalışmasından kaynaklandığına eminim. Telefonu kapatıp denerse olacaktır büyük ihtimal.
Başınıza gelen sorunlar(ki aslında sorun değiller, sizin dikkatsizliklerinizdir genelde) hakkındaki tüm cevapları önceki mesajlarda bulabilirsiniz. Biraz araştırın ve okuyun sadece...
 
    Konu Sahibi
@tunko:
arka kapağı sök.bataryayı sök tak işlemleri yeniden başlat.
bide usb portunu değiştir.
 

tunko

Üye
usb portunu değistir derken ne yapıyım kardes
 

enver_30

Üye
windows 7 de denedım olmadı xp kurulu baska pc de denedım yıne olmadı lutfen yardım....tesekkurler