kardeş biz bu işlemi telefonda mı pc de mi yapıyoruz ve dediğin programı nerden bulupta çalıştırıyoruz çok karıştırdım yardımcı olursan sevinirim.şimdiden tşk
--------------- Ekleme ---------------
arkdaşım bu işlemi telde mi pc de mi yapacaz ve deiğin OGM_JAF_PKEY_Emulator_v_5 programını nerden bulacaz ve nedir bu
kardeş bu ıslemı telefona atıp zaten yapamazsın
oncelıklesen arkadasın paylastıgı dosyayı ındır
bıde ovı store olması gerek telefonu tanıtman ıcın ayrıca jaf programıda gereklı sen bunları hallet ben burdayım yardımcı oluruzsonra 5800 v52 nın fırmvaresı nı ındırıp bıcıye kur 5800 v52 orjınal fırmvare burda altakı lınkte var http://www.maxicep.com/symbian-s60v5-destek/nokia-5800-rm-356-v52-0-007-emea-yardim-460007.html
usta bende olmuyor bi yardım edebilirmisin bak şimdi USE INI İŞARETLENMİYOR işaretlediğimde rm 356 yı seciyorum sonra işaret geri gidiyor lutfen bana yardım edebilirmisin
kesinlikle doğru söylüyorsun bu forumda o kadar fw yükledim telefona hiçbiri bu fw kadar stabil ve kullanışlı değil kimilerde sorun çıkıyor kimilerde eksiklik oluyor en stabil en iyi fw bu bence
fw de sorun yok kardeş sorun sende ben 2 aydır kullanıyorum tık yok fw de bıde su fw yı atmadan once bı yorumları okusan bıtabe sıkayetcı ınsan varmı sanneedıyorum yok emek var kardes
jafı yeniden kur dostum ve driver yükleyimi diye sorarsa yinede yükle de, yanlışlıkla yükleme deme sakın..tabi ovi suite önceden yüklenmiş olmalı.bidaha dene bakalım olacakmı? ana sayfadaki kurulumuda harfiyen yap.Bide jafı kurduktan teli kapalı bağla pc ye açma tuşuna kısaca bas çek.sonra jafı çalıştır
jafı yeniden kur dostum ve driver yükleyimi diye sorarsa yinede yükle de, yanlışlıkla yükleme deme sakın..tabi ovi suite önceden yüklenmiş olmalı.bidaha dene bakalım olacakmı? ana sayfadaki kurulumuda harfiyen yap.Bide jafı kurduktan teli kapalı bağla pc ye açma tuşuna kısaca bas çek.sonra jafı çalıştır
jafı yeniden yüklemesine gerek yok bence, tunko arkadaşın bir önceki mesajda söylediklerine bakarak aldığı hatanın telefon açıkken fw atmaya çalışmasından kaynaklandığına eminim. Telefonu kapatıp denerse olacaktır büyük ihtimal.
Başınıza gelen sorunlar(ki aslında sorun değiller, sizin dikkatsizliklerinizdir genelde) hakkındaki tüm cevapları önceki mesajlarda bulabilirsiniz. Biraz araştırın ve okuyun sadece...