yok hayır anlatamadım galiba bende orjinal c6-00 beyaz tel var varda hackli yazılımını bulamadım çok araştırdım varsada linkleri ölü bende kotukoylunun yazılımlarını kullanıyorum hep ama kotukoylu bana link verirmisin c6-00 beyaz için yada nasıl yardımcı olabilirsin acaba teşekkür ederim
Selam kötüköylü kardeşim daha önce blackstar ı kurdum ve memnundum.şimdi bunu kurmak için işe koyuldum fakat ilk sayfada verdiğin yolu benim pc neden se kabul edmedi 3 defa flaşladım en sonunda baktımki yol yanlış
Benim yol
C:\Program Files\Common Files\Nokia\DataPackage\Products\RM-356
şeklinde oluştu
diğer arkadaşlardan ugraşan varsa yol bu şekilde oluşabiliyor.Emeğe saygı.
Kotukoylu fw cok güzel olmus oncelikle bunu belirtmek isterim fakat benim bir sorunum var fw yi yukledim
muzik çalarda sarkıları görmüyor ve tüm kayıtlı numaralar gitti keske yedeğini alsayım ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim..
muzik sorununu hallettim ama rehberdeki numaralar kayıp durumda
Kotukoylu fw cok güzel olmus oncelikle bunu belirtmek isterim fakat benim bir sorunum var fw yi yukledim
muzik çalarda sarkıları görmüyor ve tüm kayıtlı numaralar gitti keske yedeğini alsayım ne yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim..
muzik sorununu hallettim ama rehberdeki numaralar kayıp durumda
rehberinizi yedeklemeliydiniz, aslında telefonunuza fw atmadan önce tüm telefonunuzu pcsuite ya da ovisuite ile yedeklemeliydiniz. telefon hafızasındaki numaralarınıza gülegüle demişsiniz.
Bu fw atmayı windows kurmaya benzetebiliriz, c'deki bilgilerinizi yedeklemezseniz temiz bir kurulumdan sonra bilgileriniz silinir(tabi windowsta kurtarmanın yolları var ama telefonda yok.)
Sim kartınızda kayıtlılar varsa ancak onlar durur.
rehberinizi yedeklemeliydiniz, aslında telefonunuza fw atmadan önce tüm telefonunuzu pcsuite ya da ovisuite ile yedeklemeliydiniz. telefon hafızasındaki numaralarınıza gülegüle demişsiniz.
Bu fw atmayı windows kurmaya benzetebiliriz, c'deki bilgilerinizi yedeklemezseniz temiz bir kurulumdan sonra bilgileriniz silinir(tabi windowsta kurtarmanın yolları var ama telefonda yok.)
Sim kartınızda kayıtlılar varsa ancak onlar durur.
s.a benim bi sorum olacak bu neden flashlama işlemini bitirmiyor Searching phone not fount!!! 1 saatir bu var başka bişi gelmiyor telin v 40 neden acaba ?
s.a benim bi sorum olacak bu neden flashlama işlemini bitirmiyor Searching phone not fount!!! 1 saatir bu var başka bişi gelmiyor telin v 40 neden acaba ?
kardeş Searching phone yazdığı zaman telefonun açma düğmesine bir kez basıp bırakacaksın, telefonu açmayacaksın, basıp bırakacaksın, not found değil, found yazıp yüklemeye gececektir.
s.a benim bi sorum olacak bu neden flashlama işlemini bitirmiyor Searching phone not fount!!! 1 saatir bu var başka bişi gelmiyor telin v 40 neden acaba ?
yarın yapınca bi teşekkürde benden
aslında bunu rompatcherin auto özelligi yüzünden istiyorum.birde rica etsem sadece blackstarın dosyalarını koyabilir misiniz?orjinal dosyaları rm356 klasörüne atmayacagız,sadece blackstar dosyalarını rm356 dosyasına atacagız degil mi?benim kota sorunu varda hani o yüzden sadece blackstar dosyalarını istiyorum.
yarın yapınca bi teşekkürde benden
aslında bunu rompatcherin auto özelligi yüzünden istiyorum.birde rica etsem sadece blackstarın dosyalarını koyabilir misiniz?orjinal dosyaları rm356 klasörüne atmayacagız,sadece blackstar dosyalarını rm356 dosyasına atacagız degil mi?benim kota sorunu varda hani o yüzden sadece blackstar dosyalarını istiyorum.
gerekli dosyaları özelden attım. orjinal dosyaları rm356 klasörüne at, benim yolladıklarımı da aynı klasöre kopyala, üzerine yazayım mı sorusuna evet de.
arkadaslar lütfen yardım edın poling phonede kalıyo sureklı nasıl düzeltecem
--------------- Ekleme ---------------
admın euro 2 turkey red 50 005 01 yapınca telfn polling telefon yerınde kalıyo ama 52 005 01 yapınca bazı dosyalar eksık dıyo nasıl olcak anlatabilirmisinz
gerekli dosyaları özelden attım. orjinal dosyaları rm356 klasörüne at, benim yolladıklarımı da aynı klasöre kopyala, üzerine yazayım mı sorusuna evet de.