ediogz
Üye
Merhaba öncelikle kötökoylu kardeşimizin yaptığı fw'ler icin teşekkür ederim bundan önce xpeed v1.1 kullandım samsung widaget ekranı çok hoşuma gitti fakat bazen takılıyordu yeni gelen mesajları göstermeme gibi kötu alışkanlıkar edinmiştiteli guncelledim su an bu versiyonu kullanıyorum kotukoylu kardeşim senden bir rıcam olacak çok araştırdım uğraştım dosyalar uzerinde 3 defa telefonum titreme dışında açılmaz hale geldi ) su konudaki samsung ekranını nasıl entegre edebiliriz yada sen bu versiyona entegre edip paylaşabilir misin?
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
şimdiden teşekkür ederim...
Merhaba öncelikle kötökoylu kardeşimizin yaptığı fw'ler icin teşekkür ederim bundan önce xpeed v1.1 kullandım samsung widaget ekranı çok hoşuma gitti fakat bazen takılıyordu yeni gelen mesajları göstermeme gibi kötu alışkanlıkar edinmiştiteli guncelledim su an bu versiyonu kullanıyorum kotukoylu kardeşim senden bir rıcam olacak çok araştırdım uğraştım dosyalar uzerinde 3 defa telefonum titreme dışında açılmaz hale geldi ) su konudaki samsung ekranını nasıl entegre edebiliriz yada sen bu versiyona entegre edip paylaşabilir misin?
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
şimdiden teşekkür ederim...
bu konuda yardımcı olabilecek var mı acaba
o mini cd'de pcsuite varsa onu kurun, çünkü pcsuite kurulurken sürücüler de kuruluyor telefonun. Flashlamadan önce telefonun yedeğini de alabilirsiniz pcsuite ile. Eğer pcsuite yoksa internetten indirin,40 mb bişi sanırım.(isterseniz ovi suite ile de halledebilirsiniz sanırım ama ben pcsuite'e alışkınım, onun için onu öneriyorum.)arkadaşlar ben 5800 a flash atmak istesem 5800 ın yanında verilen mini cd yi bilgisayara kurmalımıyım?onun haricinde zaten orjinal fw,flash programları falan kurulucak.
ben orjinalini kurup hack lecem bu telefomu kastı bazen mesaj yazarken tuşlara basmıyor. Kapanıp açılıyor. Ortalama 10 defa versiyon fw yükledim ama bu en kötüsüydü.
1. İlk aşamada önceden indirmiş olduğunuz modifiye rar dosyasından çıkan
"C:\Program Files\Nokia\Phoenix\Products\RM-356"
modifeye dosyası hangisi bide yoksa nasıl oluşturcaz bi zahmet söylesen
"gerekir" diye bir şey yok, ama en rahatı öyle oluyor diye söyledim ben(en azından benim için),sadece connectivity cable driver'ı da kurabilirsiniz pcsuite yerine. fw dosyalarıyla birlikte driverın da kurulduğunu bilmiyordum. Ama halen fw atmada bir sorununuz varsa bilgisayardan nokia ile alakalı herşeyi kaldırın, jaf'ı da kaldırın., restart edin sonra tekrar sadece pcsuite kurun ve fw dosyalarını yerine yerleştirin... sonra jafı kurun, jaf kurulurken daha eski bir sürücü var yenileyeyim mi diye sorar(bende soruyor ööle bişi), ben hep hayır diyorum bir sorun olmuyor. Umarım yardımcı olabilmişimdir.dostum birde ben flash atarken jaf emulator yüklüyorum birde v52 orjinal fw yüklüyorum onlarla birlikte kable driver de yükleniyor ama yinede flash atamıyorum.arkadaş o mini cd yi yüklemiş öyle flash atmış ama benimde flash atmak için pc suite yüklemem gerekirmi??
Peki Hafıza kartını formatlayıp Jaf tanda Factory Format ı işaretledinmi Yüklemeye başladınmı?kötüköylü kardeşim uğraşın için teşekkürler. ben restart sorunlarından dolayı orjinali tekrar yükledim. ne hikmetse ovimapse çevrimiçi girdiğimde reset atıyordu. bunun dışında hiçbir şekilde güncelleme yapmıyordu, ne cepten nede ovi suiteden. hep sunucu hatası diyordu. ben sadece beep sesi için kurmuştum bunu iyi olmuştu ama orjinale dönmek zorunda kaldım. konuları araştırırken Orochixxx 'in konusundan faydalanıp hackledim . Birazdan güncellemeleri kontrol edip sonuçları yazarım...
ben bunu bilmiyordum.zaten artık flash atmayacagım bir kere v52 hackli sistem kurdum,hani onu degiştirmek istemiyorum ondan gayet memnunum.ama yinede sagolun bu dediklerinizi yine bir yerde saklayacagım,illaki bir gün gelecek bende flash atmak zorunda kalacagım,o zaman kullanırım..."gerekir" diye bir şey yok, ama en rahatı öyle oluyor diye söyledim ben(en azından benim için),sadece connectivity cable driver'ı da kurabilirsiniz pcsuite yerine. fw dosyalarıyla birlikte driverın da kurulduğunu bilmiyordum. Ama halen fw atmada bir sorununuz varsa bilgisayardan nokia ile alakalı herşeyi kaldırın, jaf'ı da kaldırın., restart edin sonra tekrar sadece pcsuite kurun ve fw dosyalarını yerine yerleştirin... sonra jafı kurun, jaf kurulurken daha eski bir sürücü var yenileyeyim mi diye sorar(bende soruyor ööle bişi), ben hep hayır diyorum bir sorun olmuyor. Umarım yardımcı olabilmişimdir.
yok dostum korkmana gerek yok ben ve arkadaş blackstar kurduk,ama orjinali bozmamak amaçlı orjinale döndük yani orjinalin hacklisine...ya beyler bn google da tarama yaptmda kimi 5800 kullanıcıları telefonun bi daha aclmadıqını söylüo.bn su an indiriorum denicem umarım öle bi sorunla karsılasmam
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?