Blackstar 5800 v52 MOD/HACK

ediogz

Üye


bu konuda yardımcı olabilecek var mı acaba
 

zinse

Üye

bu konuda yardımcı olabilecek var mı acaba

+1
evet arkadaşlar bende çok beğendim yapabilecek var mı
 
ben orjinalini kurup hack lecem bu telefomu kastı bazen mesaj yazarken tuşlara basmıyor. Kapanıp açılıyor. Ortalama 10 defa versiyon fw yükledim ama bu en kötüsüydü.
 
arkadaşlar ben 5800 a flash atmak istesem 5800 ın yanında verilen mini cd yi bilgisayara kurmalımıyım?onun haricinde zaten orjinal fw,flash programları falan kurulucak.
 

maktama

Üye
arkadaşlar ben 5800 a flash atmak istesem 5800 ın yanında verilen mini cd yi bilgisayara kurmalımıyım?onun haricinde zaten orjinal fw,flash programları falan kurulucak.
o mini cd'de pcsuite varsa onu kurun, çünkü pcsuite kurulurken sürücüler de kuruluyor telefonun. Flashlamadan önce telefonun yedeğini de alabilirsiniz pcsuite ile. Eğer pcsuite yoksa internetten indirin,40 mb bişi sanırım.(isterseniz ovi suite ile de halledebilirsiniz sanırım ama ben pcsuite'e alışkınım, onun için onu öneriyorum.)
pcsuite kurmak istemezseniz, nokia connectivity cable driver bulup kurmanız gerek. Yani telefonun sürücüleri kurulmalı bilgisayara her halukarda.
 
1. İlk aşamada önceden indirmiş olduğunuz modifiye rar dosyasından çıkan
"C:\Program Files\Nokia\Phoenix\Products\RM-356"

modifeye dosyası hangisi bide yoksa nasıl oluşturcaz bi zahmet söylesen
 
    Konu Sahibi
ben orjinalini kurup hack lecem bu telefomu kastı bazen mesaj yazarken tuşlara basmıyor. Kapanıp açılıyor. Ortalama 10 defa versiyon fw yükledim ama bu en kötüsüydü.

1. İlk aşamada önceden indirmiş olduğunuz modifiye rar dosyasından çıkan
"C:\Program Files\Nokia\Phoenix\Products\RM-356"

modifeye dosyası hangisi bide yoksa nasıl oluşturcaz bi zahmet söylesen



İşlem basamaklarını es geçip konuyu okumadan CFW hakkındaki görüşleriniz için hepinize teşekkür ederim!
 
kotukoylu kardeşim, v52 için c6 modu çıkmış, Türkçeye çevirme imkanın olabilir mi?
veya burda
 
dostum birde ben flash atarken jaf emulator yüklüyorum birde v52 orjinal fw yüklüyorum onlarla birlikte kable driver de yükleniyor ama yinede flash atamıyorum.arkadaş o mini cd yi yüklemiş öyle flash atmış ama benimde flash atmak için pc suite yüklemem gerekirmi??
 

MFive

Üye
Eyvallah hocam fw yi yüklüyorum...
 

maktama

Üye
"gerekir" diye bir şey yok, ama en rahatı öyle oluyor diye söyledim ben(en azından benim için),sadece connectivity cable driver'ı da kurabilirsiniz pcsuite yerine. fw dosyalarıyla birlikte driverın da kurulduğunu bilmiyordum. Ama halen fw atmada bir sorununuz varsa bilgisayardan nokia ile alakalı herşeyi kaldırın, jaf'ı da kaldırın., restart edin sonra tekrar sadece pcsuite kurun ve fw dosyalarını yerine yerleştirin... sonra jafı kurun, jaf kurulurken daha eski bir sürücü var yenileyeyim mi diye sorar(bende soruyor ööle bişi), ben hep hayır diyorum bir sorun olmuyor. Umarım yardımcı olabilmişimdir.
 
Ellerine sağlık kotukoylu süper fw olmuş çok güzel hızlı ve şık. şu anda kullanıyorum ve gayet memnunum. v52 için c6 gibi ev ekranlı fw yapacakmısın ?
 
BRAVO çok güzel yazılım eline sağlık . Müzik çalar sadece Hafıza kartındaki Music klasörünü tarar çok güzel yalnız galeri içinde bir çözüm olsaydı keske çünkü kurulan programlar( Ndrive, Garmin gibi) galeriyi ufak resimlerle dolduruyor bunun bir çözümü yokmu ?
 

ghost011

Üye
kötüköylü kardeşim uğraşın için teşekkürler. ben restart sorunlarından dolayı orjinali tekrar yükledim. ne hikmetse ovimapse çevrimiçi girdiğimde reset atıyordu. bunun dışında hiçbir şekilde güncelleme yapmıyordu, ne cepten nede ovi suiteden. hep sunucu hatası diyordu. ben sadece beep sesi için kurmuştum bunu iyi olmuştu ama orjinale dönmek zorunda kaldım. konuları araştırırken Orochixxx 'in konusundan faydalanıp hackledim . Birazdan güncellemeleri kontrol edip sonuçları yazarım...

http://www.maxicep.com/symbian-v9-4...5800-v52-hack-red-blue-black-navi-426968.html
 
    Konu Sahibi
Peki Hafıza kartını formatlayıp Jaf tanda Factory Format ı işaretledinmi Yüklemeye başladınmı?
Eğer hafıza kartındaki cities klasörünü silmediysen elbette sıkıntı çıkaracaktır....
 

ghost011

Üye
herşeyi birebir yaptım. kartıda, telide formatladım, hiçbir klasör kalmadı. emin olmak için tekrar uğraşıcam yoksa beğenmiştim. şimdi orjinal kurup hacklediğimde eposta sunucusuna bağlanmıyor ve rompatcheri stabil değil...

evet tekrar yükledim sorun yoktu, birkaç program falan yükledikten sonra ovimaps yine telefonu resetlemeye başladı bu sorunu nasıl çözerim, çöemezsem ovimapsi kullanamicam. işimde çok yardımcı oluyordu...
 

hsahin4

Üye
Bende yükledim, gerçektende çok şık. Heleki exclusive 2.0 teması ile çok daha şık oluyor.
Teşekkürü bir borç bilirim.
2 konu var. Bu FW'ye ovi maps 3.06 beta dahil edilebilirse, C'de boş alandan yaklaşık 12 mb tasarruf edebiliriz.
İkincisi ise, tema efektleri açık iken tepki süresi biraz geçikiyor. Yanlış anlaşılmasın kasma yok, sadece tepki süresi biraz geç. Bu düzeltilebilirmi?
 
ben bunu bilmiyordum.zaten artık flash atmayacagım bir kere v52 hackli sistem kurdum,hani onu degiştirmek istemiyorum ondan gayet memnunum.ama yinede sagolun bu dediklerinizi yine bir yerde saklayacagım,illaki bir gün gelecek bende flash atmak zorunda kalacagım,o zaman kullanırım...
 

ad4nus

Üye
ya beyler bn google da tarama yaptmda kimi 5800 kullanıcıları telefonun bi daha aclmadıqını söylüo.bn su an indiriorum denicem umarım öle bi sorunla karsılasmam
 
ya beyler bn google da tarama yaptmda kimi 5800 kullanıcıları telefonun bi daha aclmadıqını söylüo.bn su an indiriorum denicem umarım öle bi sorunla karsılasmam
yok dostum korkmana gerek yok ben ve arkadaş blackstar kurduk,ama orjinali bozmamak amaçlı orjinale döndük yani orjinalin hacklisine...