Merhaba öncelikle kötökoylu kardeşimizin yaptığı fw'ler icin teşekkür ederim bundan önce xpeed v1.1 kullandım samsung widaget ekranı çok hoşuma gitti fakat bazen takılıyordu yeni gelen mesajları göstermeme gibi kötu alışkanlıkar edinmişti
teli guncelledim su an bu versiyonu kullanıyorum kotukoylu kardeşim senden bir rıcam olacak çok araştırdım uğraştım dosyalar uzerinde 3 defa telefonum titreme dışında açılmaz hale geldi
) su konudaki samsung ekranını nasıl entegre edebiliriz yada sen bu versiyona entegre edip paylaşabilir misin?
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
şimdiden teşekkür ederim...