mangdaşire
Üye
dostum panoman veya başka bir kamera programı yüklemeyi dene.olacagı kesin degil ama dene...Sonunda yazılımı sorunsuz kurmayı başardım, ama kamera çalışmıyor. Onun dışında tüm herşey sorunsuz. Kamera simgesi simgesiz görünüyor ve adıda cameraapp olarak görünüyor. Sanırım versiyon da benim telefonda bi uyuşmazslık var. 3 kere flash attım yinede aynı sorun devam ediyor..
dostum panoman veya başka bir kamera programı yüklemeyi dene.olacagı kesin degil ama dene...
arkadaşım nasıl kurdun bilemiyorum ama aşağıdaki linkten tek paketlik setup dosyasını indirBaşka kamera programı sorunu çözüyor ama orjinali neden çalışmadı onu anlamış değilim. Neredeyse bu firmware yi kuran herkezin yazısını okudum. kimsede benim sorunum çıkmadı kuran herkez memnun..
Olası hatalar:Yok arkadaş ne yaptımsa kamera sorunu düzelmedi nedendir neden olabilir. Diğer 5800 için c6 yazılımlarını kurmaya kalktığımda ise telefon açılmıyor. Bu versiyon gerçekten çok güzel ve hızlı şu kamera sorunu bi hallolsa daha da değiştirmem bu versiyonu..
değerli dostum istersen bi de Nokia Pc Suite kurarak dene?ya şu megalomaniaxv3 yazılımını yüklemiştim şimdide bu yazılıma geçmek istiyorum phone not found hatası alıyorum..ne yaptımsa olmadı jaf usb driver dosyalarını C/Windows/system32 içine bile attım nafile.. yardımcı olabilecek biri varmı acaba..
telefonu pc suite modundamı bağlıyorsun.ya şu megalomaniaxv3 yazılımını yüklemiştim şimdide bu yazılıma geçmek istiyorum phone not found hatası alıyorum..ne yaptımsa olmadı jaf usb driver dosyalarını C/Windows/system32 içine bile attım nafile.. yardımcı olabilecek biri varmı acaba..
edit: sorun halledilmiştir..
1.Turkcellle ilgili yorum yapamıycam...Lakin telefonun orijinallik ayarlarıyla oynanmamıştır...kardesım bunu sorunsuz kurdum hoşumadda gıttı fakat turkcell uygulamarda telefonumu algılamıyor .
birde *#0000# yapıp güncellemeleri kontrol et dediğimde bağlantınız sunucu tarafından kesidi diyor. bunlar neden oluyor?
--------------- Ekleme ---------------
Şu an X6 kullanıyorum...Dediğin X6 Orijinalde de Modluda da Var....Hocam bişi sorucam bu tema effecti acildigi zaman bug oluyor beyaz bişi onu nasil giderebiliriz ?
polat yeğen senin yaş kaç?
c-)Use INI ni işaretlediğinizde bir menü acılacak orada kendi telefonunuzu bulup seçiyorsunuz artık
( MCU, PPM, APE variant ) menülerini değiştirmeye gerek kalmıyor
pardon bunu senmi dedin anlamadımmm bir daha tekrarlasanne oldi geldinmi dediğime? bilirim senin gibiler değişmez. sen DH deki nmodcry a benziyon aynı dediğim dedik çaldığım düdük diyon. akıl yürütcekmişiz akıl yürütcek şey var yürütmücek şey var. biz bilmiyormuyuz akıl yürütmeyi. 25 yıla yakındır ben akıl yürütme bilimi ile uğraşıyorum amatörcede olsa çokda yol katettim. ben ne bileyim hackmi var ne var başka şeymi var belirtilmedikten sonra universal dosyasının içinde. neyse herkese hayırlı olsun.
Tanıtım:
#Orijinal 5800 yazılımı üzerine kuruludur.
#Sadece Türkçe Ve İngilizce dilleri korunmuştur....
#Ayrı ayrı dosya indirmemeniz için orijinal dosyalar ve modifiyeli dosyalar birleştirilerek tek klasörede toplanmıştır.Yapmanız gereken dosyayı indirdikten sonra RM-356.rar içindeki dosyaları
C:\Program Files\Nokia\Phoenix\Products\RM-356
klasörüne kopyalamak.Eğer yok ise oluşturun....
!!!!!!!!Bu yazılımda sadece
Hack-Performans ve Hız gözönünde tutulmuştur... !!!!!!!!
Ekran Görüntüleri:
alper abime teşekkürler!!!!!
Yapılan Değişiklikler...
+Sohbetler(Conversations)-Filebrowser-Killme
ve Btswitch programları yazılıma eklenmiştir.
+Sadece 4 Ev ekranı içerir.
Orijinallerin üstüne "Tam sayfa" ev ekranı içerir.
Telefon kısayolu çalışmaktadır....
+Ekran dönüş hızı arttırıldı.
+Rompatcher ve installserver.exe sertifikasız program kurulumu için ekli durumda
+Sistem UI hızı arttırıldı(33 FPS)
+Önbellek boyutu arttırıldı.E: ye taşındı.
+Fota önebellekleme kapalı.C: de 5 mb yer açıldı
+C: ilk açılışta 83 mb
+Ram ortalama 63 mb. max 68 mb
+My Nokia - başlangıçta Mesaj gönderimi kapatıldı
+Açılıştaki gereksiz programlar kapatıldı...
+Menü baştan aşağı yeniden yapılandırıldı...
+Bazı uygulamalar başlangıçta devre dışı bırakıldı.
+Kinetik Scrolling iyileştirldi
+Dokunma kontrolleri eklendi...
+Müzik çalar sadece Hafıza kartındaki Music klasörünü tarar...
+Sadece 2 Tema Barındırır.Dark ve Light...
BlackStar Modifiye FW Dosyası+Orijinal dosyalar:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Jaf ve Ogm Pkey Emulator Kurulum Dosyaları
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
KURULUM :
Lütfen tam olarak okuyup anlamadıktan sonra kurulum safhasına geçmeyin ve kuruluma başlamadan önce telefonunuzun en az 4 diş şarjı olduğundan emin olun.
Önemli :Aşağıdaki işlemleri uygulamaya başlamadan önce daha önce format attığınız telefonunuzu kapatın,formatlamış veya sistem dosyalarınızı(hafıza kartındaki cities,sys,private,patches,resource ve system gibi klasörler) sildiğiniz
hafıza kartınızı telefonunuza takılı olduğundan emin olun ve telefonunuzu USB kablosu ile bilgisayarınıza bağlayın.
1. İlk aşamada önceden indirmiş olduğunuz modifiye rar dosyasından çıkan
"C:\Program Files\Nokia\Phoenix\Products\RM-356"
içerisine kopyalayın.
Eğer böyle bir klasör yoksa Bİ ZAHMET bu yolu izleyerek klasörleri ouşturun!
02. OGM_JAF_PKEY_Emulator_v_5 programını çalıştırın ve "GO" ya tıklayın.
BOX hatası verirse OK deyip ilerleyin.
03. Şimdi JAF programı açılacak ve ilk olarak BB5 tıklayıp açılan pencerede sırası ile aşağıdaki işlemleri yapın.
Hangi kutuların işaretli olup olmadığına ve işlemleri tam yaptığınıza lütfen dikkat ediniz.
04.Bu kurulumda aşağıdaki EURO2 TURKEY RED kodunu seçeceksiniz.
Zaten tek bir seçenek gelecektir.
Euro2 Turkey RED^0559083
Red-blue- ve black telefonlar için sadece EURO2 TURKEY RED kodunu seçmeli ve "Flash" butonuna basın.
05. Şimdi "Evet" e basın ve hemen ardından,(2-3 sn) içerisinde telefonunuzun açma kapama düğmesine kısa süreli hafifçe basın ve bırakın.
Bundan sonra Telephone Found diyecek ve Flash atma işlemi başlayacak.kurulum esnasında USB kablosu ile oynamayın.
06. Yukarıda anlatılanları eksiksiz yaptığınız takdirde ; kurulum işlemi bittikten sonra yukarıdaki ekran gelecek ve telefonunuz kendiliğinden açılacak.Lütfen telefonunuz açılana kadar bekleyin ve usb kablosu ile oynamayın.
Telefon Açıldıktan sonra usb kablosunu çekin...
Hayırlı Olsun...
Bu arada sağ alt köşedeki butonu unutmayalım....
dediklerinizi aynen yaptım ama olmadı
- mesela telefona usb yi bağladığımızda hangi modu seçtiğimiz öenmli mi?
- CRS-308 kutusunu işaretlicek miyiz ?
- ayrıca benim tel 5800 ama resimdeki gibi 5800D 1 - XPRESSM.. diye değil de 5800D-1 olarak çıkıyor bundan mı oluor?
----bütün işimi bıraktım sizden cevap bekliyorum lütfen yardımcı olun
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?