***BlackrosE*** Nice Yıllara

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
***BlackrosE*** Nice Yıllara
Mustafacım doğum gününü en içten dileklerimle kutluyorum . Nice senelere kardeşim . Allah ım nice yaşlar nasip eğlesin ..

Sevgiler .
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Doğum günün kutlu olsun Mustafa Abi nice seneler dilerim hep bizimle ol
 

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Tekrar nice seneler Mustafacım ..
Arkadaşlar sanırım görmedi .
 
Gözden Irak olan Gönülden de ırak oluyo galiba... Dostum... Boşver Kimseye kırılmadım... Doğum günümü kutlayan kutlamayan Sinir ettiğim Kavga Ettiğim Mutlu Olmasında Bi damla da olsa payım olan herkese Teşekkür ederim.... İyi akşamlar
 

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Foruma emeklerinden dolayı ben teşekkür ederim Mustafa ..
İyi varsın .
 
abi doğum günün kutlu olsun
 

'Davut

Üye
Hep birlikte nice senelere..
 

haltie

Üye
geç oldu ama doğum günün kutlu olsun mustafa
 


Mustafacığımmmm eski dostum nice yıllara nice yaşlara sağlıkla huzurla
 
Doğum günün kutlu olsun Mustefa abi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...