Blackberry sorunu

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Blackberry sorunu
Bilerek buraya açtım zira cıvıtacaz allahın emri yani o
Ama bi yardımcı olun. Arkadaşın blackberry telefonunun menü tuşları çalışmıyo. Ekranı dokunmatik olan model. Ekrandan rehbere giriyo mesela, daha çıkamıyo falan. Rehberini de kopyalayamadı, numaralar gidecek. Var mı bi çözümü?
 
Tepkiler: Anil-D

Anil-D

Üye
Allah Allah gecmis olsun abla
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Olum cıvıtma da yardım et bilmediğiniz şey yok bilmiyorz sanki
 
Tepkiler: Anil-D

0MG90

Üye
Babamda var ama klavyeli olan Bold yani

Bilemedim
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Yazıklar olsun
 
Android olsaydı çözüm bulunur mutlaka ama android değil.
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Üstteki mesajım senin için de geçerli
 

0MG90

Üye
Telefoncular yapar sanırım tuşu
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Tuştan fazla bence sorun.
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Aman tamam ya
 
Tepkiler: .NeXuS.

NEXUS

Üye
Geçmiş Olsun Allah Telefonuna Şifalar Versin.
 
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Buradan bakarak yapsın Boldmuş bu
 
Tepkiler: .NeXuS.

ogzhnoTr

Üye
Bilgisayara takıp yedeklesin herşeyi bunuda ben mi söyleyeyim ?!?!?!?!?

8.1'in adam olmasını bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
Tepkiler: Invoke

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Bilgisayara takıp yedeklesin herşeyi bunuda ben mi söyleyeyim ?!?!?!?!?

8.1'in adam olmasını bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.

Ayy bunu nasıl düşünemedik biz? Çok teşekkür ederim gerçekten.
 
Tepkiler: 0MG90 ve .NeXuS.