BlackBerry Media Sync Kurulumu Yardım???

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
BlackBerry Media Sync Kurulumu Yardım???
BlackBerry Media Sync Kurulumunu nasıl yapabilir, Kitle depolama modunu nasıl kapatabilirim.?
Şimdiden Teşekkür ederim.



--------------- Ekleme ---------------

ve kullandığım model BlackBerry 8310
 

Salihyet

Üye
bilemiyorum umarım yardmcı olan biri çıkar
 
    Konu Sahibi
yardımcı olacak biri yok sanırım :/
 

cagcob

Üye
bu sıtede kımse yardım etmıor uyelıklerı ıptal edelım
 
selamlar
cihazınızı ilk taktığınızda di,rek olarak kitle depolama menüsü çıkması lazım çıkmıyormu ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...