Black V6 By Panatta Belle Theme

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
Black V6 By Panatta Belle Theme
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


 

Ekli dosyalar

Tepkiler: kilisli9, Jan ve ozgecen
Vay iconlara bak ilginç. Dostum teşekürler.
 
Tepkiler: asigsasi

kilisli9

Üye
teşekkürler güzele benziyor
 

ozgecen

Üye
teşekkürler
 
Tepkiler: asigsasi

Jan

Üye
Eyw kanka şöyle sıradışı bir tema nerden bulurum ?
 
Tepkiler: asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
maxicep de dolaş biraz bulursun
 
Tepkiler: Jan

Jan

Üye
Yok yaw öyle sıra dışı yok O deilde efect bulsam iyi olacak öneri yaparsanda efect için sevinirim üstadım
 
Tepkiler: asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
jinhao serisi komple güzel tavsiye ederim
 
Tepkiler: Jan

Jan

Üye
Hmm peki tşk ederim İsacım dedikleri gibi c/animation/effect klasörüne atmam gerekiyoya hackli telefonum ama klasör bulamadım nasıl yapacağım?
 
Tepkiler: asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
efektler uygulaması var onu kullan program 10 numara
 
Tepkiler: Jan

Jan

Üye
Eyw hadi bakalım yarın akşam görüşürüz Adı neydi O uygulamanın
 
Tepkiler: asigsasi

Jan

Üye
Eyw üStad ama nedense çalışmadı bende o uygulama üzüldüm yani
 
Tepkiler: asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
telefonun hacklı değilmi

sistemine uygun olanı indirdiğin den emin ol

önce c sys bin içindeki aknskinsrv.dll dosyasının sonuna 1 koy kaydet

sonra
indirdiğin dosya da ki zip içinde ki aknskinsrv.dll dosyasını c sys bin içine at ve programı kur
 
Tepkiler: bitanesii77 ve Jan

Jan

Üye
İyide sys nin içine giremiyorumki kanka xplore den .Okudum ben onları anladım üstadım fakat yapamıyorum c sys içine giremiyorum uyuz oldumTelefonum hackli ve senin verdiğin programı kurdum
 
Tepkiler: asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
rompatcher yamaların aktif mi ?

aktif ise x plore ayarlarından gizli dosyaları göster demen gerekir

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: Jan

Jan

Üye
Onlarıda yaptım olmadı sys içine giremiyorum hani +sys olsa açcam artı yok yanında istad neyse ya pes ediyorum napim (=
 
Tepkiler: asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
ya yukarıdaki resimdeki gibi yapacaksın yada rompachter yamalarını aktif yapacaksın başka yolu yok
 
Tepkiler: Jan