Black M17 | s40 Temalar.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

m17

Üye
    Konu Sahibi
Black M17 | s40 Temalar.
Uzun ugraşlar sonunda yaptıgım siyah agırlıklı temalar. Hepsinde simgeler çagrı ve mesaj sesleri açılış kapanış ekranları ve ekran koruyucular degiştirilmiştir.
Umarım begenirsiniz.

-Bella Swan



CODE



-ColorFull



CODE



- eau.M17



CODE



-Hepsi.

CODE

 
Tepkiler: c7q7, hayatbenim, varar ve 3 diğerleri
Saol kardeşim.Tema budur yani adam gibi menüsünün simgeleri filan yeni symbain gibi eline sağlık.
 
bi iki daha ekleyebilirmisin kardeşim ya mesela ekrana kendimiz isim yazabileceğimiz şekilde olabilirmi? şimdiden teşekkür ediyorum.
 

m17

Üye
    Konu Sahibi
Rica ederim.
Bu arada forumda görüyorum ekran görüntüsü olmayan konular bile daha çok teşekkür almış. Neyse.
 

m17

Üye
    Konu Sahibi
güncel.
 

m17

Üye
    Konu Sahibi
ok.
 

by kopil

Üye
helal eline sağlık azlar ama coquna bedeller.
 

m17

Üye
    Konu Sahibi
Rica ederim
 

m17

Üye
    Konu Sahibi
Rica ederimmmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...