Bizim oranın ormanı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Bizim oranın ormanı


Duvar kağıdı olarak kullanmak için ideal. Nokia mağazaya göndermeye gerek var mı

- - - Eklendi - - -

Bu arada C6-01 ile çektim.
 

15097

Üye
işin ucunda para varsa gönder
 
    Konu Sahibi
Tüm telif hakları bana aittir
 
teşekkür ederim mağazaya gidecek şeyi beleş kaptık

- - - Eklendi - - -

bu arada resim güzelmiş
 
    Konu Sahibi
maxicep e ücretsiz tabiki de bu resmi pencereden c6-01 ile çektim kamerası çok güzel. Carl Zeiss olsa daha da iyi olurdu.

Bu arada belle telefona duvar kağıdı olarak gerçekten çok yakışıyor. Tavsiye ederim.

- - - Eklendi - - -

maxicep e ücretsiz tabiki de bu resmi pencereden c6-01 ile çektim kamerası çok güzel. Carl Zeiss olsa daha da iyi olurdu.

Bu arada belle telefona duvar kağıdı olarak gerçekten çok yakışıyor. Tavsiye ederim.

- - - Eklendi - - -

maxicep e ücretsiz tabiki de bu resmi pencereden c6-01 ile çektim kamerası çok güzel. Carl Zeiss olsa daha da iyi olurdu.

Bu arada belle telefona duvar kağıdı olarak gerçekten çok yakışıyor. Tavsiye ederim.

- - - Eklendi - - -

opera senin ben !!!
 
3 kere sen bunu birde Molome ile efektli yap bak bakalım hangi hali daha güzel
 

Jitou

Üye
Burası neresi?
 
    Konu Sahibi
Ekstra ön pencere:
orman sağ tarafta kalıyor.

Edit: bu resim biraz tehlikeli bende kalsın sakata gelmeyelim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...