Biri Kitabımı Yiyor :)

FatoŞ

Üye
    Konu Sahibi
Biri Kitabımı Yiyor :)
Bakmayın Başlığa Şaka Olsun Diye ÖYle Yaptım
Çok Güzel Kitap ayıracı Ben 2 Tane Yaptım Sizinlede Paylaşmak İstedim Not : FON KARTONUDUR..


6.5 x 6.5 cm’lik (bu ölçüyü değiştirebilirsiniz) üç adet kareyi resimdeki gibi L şeklinde çizdim.

Uçtaki kareleri şekildeki gibi köşegenlere ayırdım ve karalanmış olan bölgeleri keserek çıkardım.

Oluşan şekli kenarlarından içe doğru katladım.

Bir kulağı içe doğru büküp üstüne yapıştırıcı sürdüm ve sonra diğer kulağı da üstüne getirip birbirlerine yapıştırdım.

Böylece şekildeki gibi bir cep oluşmuş oldu.

Gözleri oluşturmak için biri diğerinden küçük toplamda dört tane yuvarlak çizip kestim.

Bir köşegen uzunluğunda dikdörtgen kestim. (yüksekliği size bağlı) Sonra sivri üçgenler kestim. Bunlar dişleri olacak.

Bütün parçaları yapıştırdıktan sonra siyah tahta kalemiyle göz bebeklerini çizdim. Dişlerinide içine yapıştırdım ve karnı aç bir kitap ayracı yaptım
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve .Murat.

Mobilator

Emekli Yönetici
Güzel ama kitabı bile üşenerek okuyorum kim uğraşçak bunla
 
Tepkiler: FatoŞ

Emrgncy

Üye
Ellerine sağlık Kardeşlik çok güzel yahu..
 
Tepkiler: FatoŞ
Eline sağlık Fatoş cidden güzel olmuş...
 
Tepkiler: FatoŞ

doctorrr

Üye
eline sağlık benim annem keçeden yapıyor çok güzel oluyor
 
Tepkiler: FatoŞ

ugur1000

Üye
ay çok hoş )) bende yapıcam :d
 
Tepkiler: FatoŞ

u_cosar

Üye
Çok hoş duruyor
 
Tepkiler: FatoŞ

marist

Üye
Waay Topraaam NeLerde Yaparmış eLLerine SağLık GüzeL oLmuş ,d Ama Uğraşmam ßen ,p
 
Tepkiler: FatoŞ