Biri Kitabımı Yiyor :)
Bakmayın Başlığa Şaka Olsun Diye ÖYle Yaptım
Çok Güzel Kitap ayıracı Ben 2 Tane Yaptım Sizinlede Paylaşmak İstedim Not : FON KARTONUDUR..
6.5 x 6.5 cm’lik (bu ölçüyü değiştirebilirsiniz) üç adet kareyi resimdeki gibi L şeklinde çizdim.
Uçtaki kareleri şekildeki gibi köşegenlere ayırdım ve karalanmış olan bölgeleri keserek çıkardım.
Oluşan şekli kenarlarından içe doğru katladım.
Bir kulağı içe doğru büküp üstüne yapıştırıcı sürdüm ve sonra diğer kulağı da üstüne getirip birbirlerine yapıştırdım.
Böylece şekildeki gibi bir cep oluşmuş oldu.
Gözleri oluşturmak için biri diğerinden küçük toplamda dört tane yuvarlak çizip kestim.
Bir köşegen uzunluğunda dikdörtgen kestim. (yüksekliği size bağlı) Sonra sivri üçgenler kestim. Bunlar dişleri olacak.
Bütün parçaları yapıştırdıktan sonra siyah tahta kalemiyle göz bebeklerini çizdim. Dişlerinide içine yapıştırdım ve karnı aç bir kitap ayracı yaptım
Güzel ama kitabı bile üşenerek okuyorum kim uğraşçak bunla
Güzel ama kitabı bile üşenerek okuyorum kim uğraşçak bunla
2 Dakikalık İş Yahu 2 3 Tane Yaptım
Ellerine sağlık Kardeşlik çok güzel yahu..
Ellerine sağlık Kardeşlik çok güzel yahu..
Eyvallah Abim Teşekkürler ÇOk Güzel Dediğin Gibi
2 Dakikalık İş Yahu 2 3 Tane Yaptım
o biraz kadın işi
Sende Haklısın Kardeşin Varsa Yapsın 2 Dakika
Eline sağlık Fatoş cidden güzel olmuş...
eline sağlık benim annem keçeden yapıyor çok güzel oluyor
eline sağlık benim annem keçeden yapıyor çok güzel oluyor
hmm Keçeden Daha Güzel Oluyor Evet Sağolasın
Eline sağlık Fatoş cidden güzel olmuş...
Eyvallah Sağolasın Paşam
ay çok hoş
)) bende yapıcam :d
ay çok hoş
)) bende yapıcam :d
Yap Bakalım
Waay Topraaam NeLerde Yaparmış eLLerine SağLık GüzeL oLmuş ,d Ama Uğraşmam ßen ,p
Waay Topraaam NeLerde Yaparmış eLLerine SağLık GüzeL oLmuş ,d Ama Uğraşmam ßen ,p
Uğraşsa İdin Ya Toprağımm
ay çok hoş
)) bende yapıcam :d
Ayy ayy.ayyy
Uğraşsa İdin Ya Toprağımm
Yok Topragım Hiç Tipim deqiL ,d Yapan Yapıyor Zaten