Biri bunu açıklayabilir mi..!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Biri bunu açıklayabilir mi..!
Arkadaşlar bildiginiz gibi bir komedi konumuz vardı sağolsun yönetici
arkadaşlar onuda bitirmişler,bunun nedeni ne sebebi ne bilmek istiyorum?
Bizim yaptıgımız reklam olarak algılandı sanırım arkadaslar unutmayın ki
ücretsiz olan domain ve hosta kurulu sitemiz yani 10-15 kişi toplanıp
muhabbet ediordu,bizler büyük bir şeyi hedeflemedik zaten basitçe
bir web sitemiz ve formumuz olsun istedik..
İmzamıza fks yazmakla çok mu hata yaptık'da..!Yani şurada bir gırgır
şamata vardı artık oda bitti,hey MaxiCep Ne günlerdi..

Bitti,gidiyorum demiyorum,herşey yeni başlıyor gitmiyorum

Başka bir şey demiyorum komedi sözcügümüz yasaklanmış hale gelmiş (Otomatik Olarak)
 
Harbi mi yani fikisss diyemeyecek miyiz!!..

Bunun ndeni ne!! Tam olarak bunun nresi yasaklandı!!:.

Gerçekten bunun neresi kötü bişi olarak algılandı ki!!
 

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Bir laf vardır ya geçti bolu pazarı sür eşşeği nigdeye,

Anlayan anlamıştır..

Bir karar alınıyorsa toplumca bütün yetkili kişilerce alınır,karar gerekli
kişilere duyrulur ve uygulanır..Benim görüşüm bu yönde,alın fikislleyin
sizin olsun...


Bir yönetici arkadaş cevap yazma zahmetinde bile bulunmamışsa,bizim değerimiz yoktur,saygı duyarım
 
sercan fikisssss olmusunuz hehehe takma kafana yaaaawwww olur bole seler bizde maxi kardeşligi yaparız olmazmı
 

DeLmIrA

Üye
bi açıklama bekliyorum şahsım adına varsa öle bişe bu, bu siteye son girişimdir!!!!!
 

darkred

Üye
DeLmIrA' Alıntı:
bi açıklama bekliyorum şahsım adına varsa öle bişe bu, bu siteye son girişimdir!!!!!

+1 bende bekliyorum kimsenin üye potansiyelini çalacak bi içerik yok zaten sitede sadece kendi sitemiz olduğu için daha rahat yazılar yazabiliyorduk.herhangi bir kısıtlama yoktu.eğer hakijaten böyle bişey warsa benimde BU SİTEYE SON GİRİŞİMDİR....
 

Caine

Üye
aman az relaxx olun. mutlaka gerekli bir aciklama yapilirrr. cidden şahsım adına fikiss mikiss te bir sakinca ve art niyet göremedimm. umarim iyi bir nedeni vardır bunu yapan şahsın
 
Bence siteden uzak kalmış bir yönetici yanlışlıkla yapmıştır. Art niyet yoktur. Siteyi reklam sanmıştır; yasaklamıştır. Olur böyle hatalar; su işleri yakalar...
 

ChavRash

Emekli Yönetici
İyice saçmalamaya başlandı. Fikiss denen şeyin siteye ne zararı vardı acaba?
 

hidayet

Üye
nasıl ve neden kapandı anlamış değilim birkaç fikiss yaptık çokmu göze battı
 

ua_yako

Üye
YaziK yaziK çoK yaziK !
 
FanaTürk' Alıntı:
Bence siteden uzak kalmış bir yönetici yanlışlıkla yapmıştır. Art niyet yoktur. Siteyi reklam sanmıştır; yasaklamıştır. Olur böyle hatalar; su işleri yakalar...
:

ChavRash' Alıntı:
İyice saçmalamaya başlandı. Fikiss denen şeyin siteye ne zararı vardı acaba?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...