Biri Apple'ı Durdursun!..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Biri Apple'ı Durdursun!..
Apple'ın Piyasa Değeri 468 Milyar Dolar
!
Apple'ın piyasa
değeri 468
milyar doları
aştı. Apple bir
ülke olsaydı,
dünyanın 21.
büyük
ekonomisine
sahip olacaktı.
ABD'li teknoloji devi Apple her geçen
gün şaşırtmaya devam ediyor.
iPhone ve iPad'in yaratıcısı Apple
hisseleri, New York Borsası'nda dün
akşamki işlemlerde yüzde 1.86 oranında
artarak ilk kez 502.60 dolara yükseldi.
Son artışla birlikte şirketin piyasa değeri
468 milyar doları aştı.
Apple dudak uçuklatan piyasa değeriyle
eğer bir ülke olsaydı dünyanın 21. büyük
ekonomisi olacaktı.
Apple en büyük ekonomiler listesinde ilk
20'ye girme şansını 1 milyar dolarla
kaçırıyor. Dünyanın 20. büyük ekonomisi
olan Polonya'nın milli geliri 469 milyar
dolar düzeyinde bulunuyor.
BELÇİKA'YI SOLLADI
Uluslararası Para Fonu (IMF) verilerine
göre, Belçika ekonomisinin büyüklüğü
467.8 milyar dolar düzeyinde bulunuyor.
Apple, böylece Belçika'yı geçerek 21.
sıradaki yerini alıyor.
Şirket 468 milyar dolarlık piyasa
değeriyle İsveç, Norveç, Arjantin,
Danimarka, Yunanistan ve Portekiz gibi
ülkelerden büyük.
ZAMBİYA'NIN 39 KATI
Afrika Kupası'nın son şampiyonu
Zambiya'nın ekonomik büyüklüğü 16.2
milyar dolar. Apple bu ülkeyi 39'a
katlıyor.
13.1 MİLYAR DOLAR KÂR ETTİ
ABD'nin en değerli şirketi olan Apple'ın
bu unvanı kazanmasında açıkladığı son
kâr rakamlarının etkisi büyük. 31
Aralık'ta sona eren üç aylık dönemde
şirket net kârını yüzde 118 artırarak 13.1
milyar dolara çıkardı.
37 MİLYON İPHONE SATTI
Apple, Ekim ayında piyasaya sürdüğü
iPhone 4S modeliyle birlikte 37 milyon
adet iPhone sattı. iPhone satışları yüzde
128 artarken, iPad satışları yüzde 111
artışla 15 milyon, Mac satışları yüzde
26 artışla 5.2 milyon, iPod satışları ise
yüzde 21 artarak 15.4 milyon oldu.
 
Yüksek fiyatlara rağmen satış rekorları kırarsa olacağı bu
 

aosman61

Üye
okuyan varmı
 
Tepkiler: oguzaydin ve Amaru Shady
[QUOTE="ForeverAlone";4356488]Yüksek fiyatlara rağmen satış rekorları kırarsa olacağı bu [/QUOTE]

+sonsuz

Apple başarılı bir şirket IOS ciddi anlamda iyi bir işletim sistemi ama pro kullanıcılar için.Jailbreak'siz IOS bana göre boş-kapalı bir kutu.IOS alanların yarısından çoğunun bu nimetten faydalanmaması ayrı bir şey.Tabi benim için kişiselleştirme ön planda olduğundan ve oyun uygulama az aradığımdan Android-Belle daha uygun oluyor...Kim ne derse desin bu kadar büyük satış yapmasındaki en büyük etkenlerden biri de marka düşkünlüğü ve telefondan ne istediğini bilememek.
 
Tepkiler: TranquilBirds
    Konu Sahibi

Aynen öyle arkadaşım sana katılıyorum
 

Del Rey

Üye
Apple böyle giderse iCountry'yi de çıkarır zaten merak etmeyin.
 

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
iToilet

[video=youtube;WMcSiTL9yAU]http://www.youtube.com/watch?v=WMcSiTL9yAU[/video]
 
Tepkiler: klongs

cyber

Üye
300liralık teli 3.000 e satarsa bende olurum dünya devi
 
Türkiye'de pahalı olabilir ama abartmayın. Amerkia'da gayet iyi fiyata satılıyor. Ayrıca oradaki fiyatlara göre o parayo sonuna kadar hak ediyor

----------Eklendi @ 13:07:40 ---------- Yazıldı @ 13:06:19 ----------

[>>ELECKTRA<<];4358275' Alıntı:
300liralık teli 3.000 e satarsa bende olurum dünya devi


1) Apple'ın hiçbir telefonu 300 lira kadar değersiz değil.
2) Sadece Türkiye'de ve bikaç ülkede bu kadar pahalı. Amerika,Kanada,İngiltere gibi ülkelerdeki satış fiyatlarına bak, sonra konuş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...