Bir zamanlar... Nokia :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bir zamanlar... Nokia :)
Bir zamanlar nokia derken bu videoyu arsivden buldum gercektende zaman su gibi akmis.

[video]http://m.youtube.com/watch?v=YZxkStlY9_4#[/video]
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve asigsasi

papakudioflu

Emekli Yönetici
1997 yılının fenomeni muhteşem bir şeydi. Kıpraşımlı panasoniclerle ortaligi yakiyordu.
 

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Ne günlerdi
 
Nerdeeeen

Nereyee


 
Tepkiler: Nextman

Yunkaai

Üye
3g yi 97 de kullanmış adamlar vay anasını.
 

CABBAR

Üye
Gün gelecek bir zamanlar lumia diyecekler
 

asigsasi

Üye
50_60 yıl sürmez 5-6 desen neyse

- - - Eklendi - - -

reklam da reklam olmuş
 
Ben hatırlamıyorum ama güzel reklammış, cidden harikaydı paylaşım için teşekkürler abi.
 
Tepkiler: Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Rica ederim ozaman bizde gençtik işte ne hava atılırdı ama.
 
Tepkiler: OttomaN TigeR
Arkadaş güzel reklam olmuş o zamanlar. Ayrıca, Şafak Sezer harika ya Liseli..
 
Rica ederim ozaman bizde gençtik işte ne hava atılırdı ama.
maşallah yine gençsin abi, o dönemler benim lise yıllarımdı ve lisede saklayarak kullandığım ilk telefonumda buydu, sonradan nokia'ya geçmiştim cidden havası bir başka oluyordu
 

OPC

Üye
maşallah yine gençsin abi, o dönemler benim lise yıllarımdı ve lisede saklayarak kullandığım ilk telefonumda buydu, sonradan nokia'ya geçmiştim cidden havası bir başka oluyordu

Ahaha aynısından bizim evde duruyordu 1 tane 20 senelik
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...