Bir Süre Daha Mola :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bir Süre Daha Mola :)
Sevgili ağabeylerim,ablalarım,kardeşlerim,modlarım adminlerim.. Haziran ayında bir aylık bir ceza almıştım tanıyanlar bilir.. Şimdide kendim yaklaşık on beş gün ila bir ay arası bir mola vereceğim.. Rap müzikle uğraşıyorum ve şuan ilk albümümüzün yapım aşamasındayız internete sunulacak bir yeraltı albümü olacak daha çok sosyal sorunları toplumsal bilinci ele alan bir konsepti var.. İki haftadır geceleri altyapı hazırlamakla uğraşıyorum gündüz foruma takılmaktan vakit kalmıyor da pek albümü bir aya yetiştirmemiz gerek hala altyapılar yani beatler bitmedi.. Bu yüzden bir süre,kayıtlar bitene kadar,forumdan uzak kalacağım bir ay pek kısa değil daha önce forumdan bir ay uzak kaldığımdan nasıl zor geliyor anlatamam.. Velhasıl kelam bir aya ne olur bilinmez tartıştıklarımız dost olduklarımız arkadaşlarım abilerim kardeşlerim hakkınızı helal edip Allah'a emanet olun en kısa sürede görüşmez üzere.. N.Can İnan..
 

AHMED...

Üye
kolay gelsin başarılar diliyorum rap dinleyicisi olarak albümü merak ettim sabırsızlıkla bekliyoruz
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Tepkiler: Amaru Shady

Türe

Üye
allah'a emanet abim incelemen ile bekliyoruz seni
 

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
hayırlı olsun ve başarılar dilerim. ama sensiz eksik olacağız
 
Helal olsun kardeşim sende helal et bekliyorum öyle tanışıp kaçmak yok
 

ANIL

Admin
başarılar Can bekliyoruz seni
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...