Bir Soru.. (Pop-Up Reklamı)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Bir Soru.. (Pop-Up Reklamı)
Siteye İlk Girdiğim Zaman Sayfanın Sağ Alt Köşesinde Bir Pop-Up Reklamı Çıkıyor..

Söz Konusu Reklamda MSN Hotmail, Facebook, GMail
Gibi Hesapların Şifrelerini Bulun Diye Bir Yazı Görülüyor..

Bu Reklamın Amacını Anlayamadım..

 

Alfredo

Üye
amaç yok sıradan popup reklam...sadece o şekilde gösteriliyor amaç farklı kılmak
 
    Konu Sahibi
Reklama Bizzat Tıkladım ve Girdim..
Kullanmadığım Bir Hesabı Yazdım..
"Şifre Bulundu" Yazısı Çıktı..
$ifreyi İse " ******* " Olarak Yazdı..
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
ben engelledim zaten firefox ta beni bağlamz nefret ediyorum bu tür reklamlardan
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...