bulutsuzgece
Üye
-
Konu Sahibi
-
Neden acaba,dünyanın en sağlam vede en şık telefonlarını yapıyor diyemiNokia'ya acıyorum
- - - Eklendi - - -
abnkdh
bunlar kasitli olarak cikarilan dedikodulardan başka birşey degil.
Nokia'ya acıyorum
- - - Eklendi - - -
abnkdh
yazık la bunlaraandroidle ios çökertti bunları DDDD
Nokia da zaten senin acımanı bekliyordu
Sizin gibi düşünen kişilere yazık bence
Bizim bakkal osman amca var,o da her an nokiayi alabilirmis.
Peh!!! Aç tavuk kendini buğday ambarında sanırmış...
Bizim bakkal osman amca var,o da her an nokiayi alabilirmis.
wp8 rayına oturunca, diğer işletim sistemlerini sallamaya başlarNokia ios telefonlarıı geçemese de bence ilerde androidi geride bırakacak...bu gerçekten kaçamayız
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?