Bir Helikopter Oyunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Mr.SaW

Üye
    Konu Sahibi
Bir Helikopter Oyunu
Öncelikle Merhaba. Aranızda sayılırım. Size Bir Oyun Sorucam.

Çok eskiden yani 8 - 9 yıl önce kuzenlerimde bir oyun oynamıştım. Bir helikopter oyunuydu. Oyun New York gibi yüksek binaların bulundugu bir şehirde geçiyordu. Ekran genellikle karanlıktı yani geceydi heralde. Binalardan mumya gibi sarılmış hasta adamları alıp başka binalara(hastane)lere götürüyorduk. Ekranın sağ yada sol alt köşesinde helikopterin içini gösteren ufak bir bölme vardı. Yani hastaların tipini gösteriyordu. Normalde sargılı sargılı oturuyorlardı. Durumu kötüleşenler kafayı eğiyordu, yan yatıyordu. Eğer helikopterin içinde ölen olursa aşağıya atıyorduk. Grafikler de çok iyi idi hatırladığıma göre.

Search and Rescue (1,2,3,4) değil
Simcopter de değil

Daha değişik bir oyundu

Yardım edecek arkadaşlardan şimdiden Allah Razı Olsun.
 

Consul9

Üye
walla abi hiç tanıdık gelmedi
 

Mr.SaW

Üye
    Konu Sahibi
tanıdık gelenler bi yardım etseler çok sevaba girerler
 

wedo15

Üye
bu oyunu bende oynuyodum adı aklıma gelirse solerim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...