Bir Devir Kapandı... Saat Almaya Karar verdim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tragedie

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bir Devir Kapandı... Saat Almaya Karar verdim
saat Kullanmayı sevmediğim için cep telefonunun saati ile idare ediyordum Artık Saat Kullanmaya Karar verdim dün bir yerde gördüğüm saat hoşuma gitti finansını sağladıktan sonra en kısa zamanda satın alıp Kullanıcam saat sorma derdi bitti
 

Ekli dosyalar

EroL

Emekli Yönetici
Başımıza daş yağacak
 

DiaBLoS

Admin
Erkeğin en büyük aksesuarıdır yahu . Nasıl kullanmazsın
Markası ve fiyatı ne kadar ?
 
bana yük geliyor saat yaa nasılsa telefonda var askerde alışamadım bi türlü ama mecburiyetten kullandık
 

Mert

Üye
Saat olmazsa olmazım yaa
Takmayı unuttuğum zaman sol bileğim çok fena kaşınıyor
 

tragedie

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...