Bir Çin Köyü 'Miao'

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pelın_

    Konu Sahibi
Bir Çin Köyü 'Miao'








 
Tepkiler: Cezzbedici3, jejep, çirkin karga ve 2 diğerleri

pelın_

    Konu Sahibi
baya guzel ama eskıden verılmıs onu gozdern kaçırmısım
 
Hayran kaldım.. Gidebilirim..
 

pelın_

    Konu Sahibi
Ne işin var otur oturdugun yerde
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Çatıdan çatıya atlarsın, süper yahu
 
Tepkiler: Dafny

pelın_

    Konu Sahibi
şimdı bısıy sölıycem olmuycak
 

Aege

Üye
Büyülendim kekimesi yetersiz kalır.Harika ya.Tanrım neden beni sıradan bir şehirde dünyaya getirdinki ben hep böyle esrarengiz ve bir o kadar da güzel bir şehirde yaşamayı hayal etmiştim.Buraya gitmeyi kafama koydum.MIAO BEKLE BENİİİ
 

enginzz

Üye
gercekten cok guzelmıs ya
 

Turan

Üye
Orayı bi ziyaret mi etsek ?
 

TheCower

Üye
Otobüs tutsak kaça götürür acaba? Gelmek isteyen yazsın ona göre anlaşırız fiyatta
 
Çine vize kalktımı bilgisi olan?
 

enginzz

Üye
evet ya kalktıysa ben gıdecem
 

enginzz

Üye
nasıl ne ısım var ya cok guzel yerlerı var gormek ısterım
 

ebuş...

Üye
offf burda yaşamak vardı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...