expolit Üye praetor' Alıntı: Üstte gördüğüm çöpe atılmak üzere duran bir iki demir parçası... Altta gördüğüm güzel bir bisiklet... Anlamadım ben bu işi... Maşallah diyorum sadece!.. Geri dönüşüm diye buna derler Genişletmek için tıkla ... bencede
praetor' Alıntı: Üstte gördüğüm çöpe atılmak üzere duran bir iki demir parçası... Altta gördüğüm güzel bir bisiklet... Anlamadım ben bu işi... Maşallah diyorum sadece!.. Geri dönüşüm diye buna derler Genişletmek için tıkla ... bencede