Bir Bardak Çay Nedir?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

.eRCaN.

Üye
    Konu Sahibi
Bir Bardak Çay Nedir?
Bir Bardak Çay Nedir?

Bir bardak çay deyip geçmeyin aslında birçok gerçeği gösterir hayatımızdan bir kesittir.
Çayın Alt Demliği
"KAYNANADIR"
Sürekli Kaynar Durur.
Hatta:
Dikkat edilmezse
TAŞABİLİR
Üst demlik
" GELİNDİR"
Alt demlik kaynadıkça
onunda
Hareketi artar.
Ama Zamanla da
Olgunlaşır ve
Demlenir.... ...

"GELİNİN KOCASI
ise
Bardaktır.
Her iki Çaydanlıktan da
Yeterince Nasibini Alır.
Biraz Kaynana Doldurur onu;
Birazda Gelin...
Bu nedenle de
Denge Unsurudur.
Açık yada Demli çayın Hoşa gitmemesi
Bundandır.... .

"ÇOCUKLAR"
Çayın Şekeridir.
Tat verir.
Çok Şeker
Çayın Lezzetini Bozar.
Şekersiz Çaya alışanlara ise
Bir tanesi bile...
Fazla Gelir.....

"GÖRÜMCE"
ise
Çay kaşığıdır.
Arada Bir gelir;
Karıştırıp Gider....

"KAYINPEDERE GELİNCE"
o da
" Çay Tabağı"dır.
Çayın Demine, Suyuna Karışmaz;
Bir Kenarda
Lök Gibi Oturur.
Sadece DökülenleriToplar
ve çevreye zarar vermesini engeller.
Ancak;
Ara sıra boşaltılması gerekir,
Yoksa Taşıp
Herşeyi Berbat edebilir.

"ÇAY SÜZGECİ"
Ailenin Sahip olduğu Değerlerdir.
Aileyi Dış Müdahalelerden Korur.
Delikler Büyük olursa !
Çayın Tadı Kaçar.

Suyu Isıtan
"ATEŞ" ise
HOŞGÖRÜDÜR.
O Olmadan
Çay da Olmaz.

KISACASI
Bir Bardak Çay
"AİLEDİR"
ve
Ağız Tadıyla içilen
Bir Bardak çayın

Üstüne Yoktur..!



 
Tepkiler: Silinen Üye 2149105, arslansem, PureFood ve 3 diğerleri
cok güzeldi ercan
bır bardak cay bukadar güzel tümüyle betimlenır ancak
saol
 
Tepkiler: .eRCaN.

Masha

Üye
çok güzel olmuşşş teşekkürler, vay be bir bardak çaya bak
 
Tepkiler: .eRCaN.

Dafny

Üye
vay be bir bardak çaydan neler çıkmış
 
Tepkiler: .eRCaN.
harbi çok güzel olmuş saoll )
 
Tepkiler: .eRCaN.
biliyordum bunu ama tekrar okudum gerçekten çok güzel
 
Tepkiler: .eRCaN.

PureFood

Üye
Çok önceden okumuştum bir daha okumak iyi geldi teşekkürler
 
Tepkiler: .eRCaN.

pelın_

ercan sagol valla cok guzeldı
 
Tepkiler: .eRCaN.

.eRCaN.

Üye
    Konu Sahibi
Rica ederim arkadaşlar siz sağ olun
 
Tepkiler: Tuba.Erva
Güzeldi çay hastası olarak teşekkür ediyorum
 

qirL1903

Üye
Güzeldi gerçekten teşekkürler (:
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
çayı hiç böyle içmemiştik daha doğrusu içerken farkında değilmişiz
teşekkürler
 

pelın_

şimdi çay içiyorum kayınpederı fırlattım görümceyı de
 
Tepkiler: .eRCaN.

.eRCaN.

Üye
    Konu Sahibi
Değerli yorumlarınızı eksik etmediğiniz için ben teşekkür ederim arkadaşlar.

Pelin alemsin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular