Öneri Bir arkadaşıma general mobile 5 plus aldırıyorum

    Konu Sahibi
Bir arkadaşıma general mobile 5 plus aldırıyorum
Sizce aldirmalimiyim 1000 1200 arası limiti var




SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Tavsiye ederim ben kullanıyorum her hangi bir sorun yok, sadece 1 yılı doldurunca şarj dayanmıyor ilk zamanlarda full şarj bir günü çıkartıyordu ama şimdi öğlen 1de full şarj ile çıkıyorum evden akşam üzeri 4-5gibi %20lere düşüyor şarjı
 
Kesinlikle tavsiye etmem. İyilik yapayım derken günaha girersin dostum
Xiaomi mi5 yada lenovo vibe p1 pro modellerine bi göz atmanı tavsiye ederim
 
    Konu Sahibi
Kesinlikle tavsiye etmem. İyilik yapayım derken günaha girersin dostum
Xiaomi mi5 yada lenovo vibe p1 pro modellerine bi göz atmanı tavsiye ederim
Ben olsam mi5 alırım ama internet telefon sipariş vereceğini sanmıyorum

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
    Konu Sahibi
Teşekkürler

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Gm5 istesede istemesde artık geri planda kaldı . Ben sizin yerinizde olsam üzerine biraz daha para koyar alırdım ürün inceledim muazzam . Günümüzde batarya sıkıntısı var bu cihaz batarya sıkıntısını tamamen aşmış durumda tam 5000 bataryaya sahip üstelik etrafınızdakilere powerbank görevini yapıyor. Ürünü bir çok üstün özellikleri var.

Tabi tercih sizin.
 
Tepkiler: By_Casparov ve hikmet366
    Konu Sahibi
Arkadaşın bilir ama gm cihazları çok dayanıksız hem kasa hem yazılımsal
Tamam ileteceğim teşekkürler

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Tepkiler: bilisimler