Binbaşı -crazy girl-

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Hahaha
 

DiaBLoS

Admin
Öhö öhö ...
Kıdem lafımı geçiyor burada .
 

zaza

Üye
canım kardeşim tebrikler nice hayırlı rütbeler görmen dileğiyle rabia
 

gstaco

Üye
Bende rütbe atlıcam yakında
 

DiaBLoS

Admin
Siteye üye oluş tarihine bakalım lütfen .
 

Revengeful

Emekli Yönetici
1 yıl fark var ama ben daha çok yol katettim
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Bkz : Konu istatistikleri

--------------- Ekleme ---------------

Yani sırf mesaj kasmadım ben.
 

DiaBLoS

Admin
Ortamı germeyiniz lütfen .
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Evet sizin yüzünüzden mesaj kastım şu hale bak !
 

DiaBLoS

Admin
Sağol yok askeriye de .
Tek kelime '' SOL '' ...

 
askerlik yapma gibi bi derdim olmadığı için no problem abicm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...