bilin bakalım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
ben olsam bir daha sormasını söylerdim
 

Candy

Üye
Birimizin aklına birimizin zekasına he?

Ben de hafızamın hastayım vallahi
Nasıl buldum ama 1 sene önceki lafını

Yahu insanlar böyle bir durumda admine mi inanır bana mı? Admin mesajları değişebiliyor bunu bilmeyen yok oysa ben zavallı bir üye , neden nasıl yalan söyleyeyim ki kıskandın işte
 

Praetor

Emekli Yönetici
Aklımdan ne tilkiler geçiyor, senin mesajını değiştirip neler neler yazmak
Böyle durumlarda insanlar gördüklerine inanır Burcu

Bu arada ne kıskanması yahu
İftiranın da bu kadarı he
 

Candy

Üye
Amaan değişirsen değiş , yazdıkların hoşuma gitmezse çeker giderim sen kaybedersin
 

Praetor

Emekli Yönetici
Ben değil sen kaybedersin
 

Candy

Üye
Sen kaybetmez misin ?? Gitsem üzülmez misin ?
 

Praetor

Emekli Yönetici
Kaybederim tabii...
Gidince sen, kaybetmiş olurum seni.
 

Candy

Üye
Kaybetme o zaman
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...