bilgisi olanlar bakabilir mi ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MrTech

Üye
    Konu Sahibi
bilgisi olanlar bakabilir mi ?
arkadaslar yazıcımı faks olarak nasıl kullanabilirim ? yada nasıl faks moduna falan,hangi program ile gönderebilirim ?
 

mrtcn307

Üye
yazıcında bu özellik varsa yapabilirsin
 
arkadaslar yazıcımı faks olarak nasıl kullanabilirim ? yada nasıl faks moduna falan,hangi program ile gönderebilirim ?
Yazıcınızda fax özelliği varsa kullanabilirsiniz. Yada yazıcı tarayıcı ise pc ye eski 56 k modem takıp yazı yada resmi taratıp pc den fax gönderebilirsiniz. (Modemi fax olarak kullanmak için internette küçük bir araştırma yapman kafi gelir.)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...