Bilgisayar Mühendisliği..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Bilgisayar Mühendisliği..
Arkadaşlar ileride Bilgisayar Mühendisi olmak istiyorum.Ama şu soru var aklımda bazıları grafik tasarım , web tasarım filan dışında hangi bölümler var ? birde benim yapıcagım iş fazla fark etmez yani ben böyle kodlarla ugrasmayı fazla sevmem.Ne biliyim birşeyler tasarlamayı severim veya kodlarlada iş yapailirim ?
 
    Konu Sahibi
ben genellikle video editlemeyi severim acaba grafik mühendisi mi olsam ne iş yapar grafik mühendisi ?
 
Televizyonculuk Sektoru Gelisiyor ..
Mantiklii
 
    Konu Sahibi
ben bilgisayarla ilgili istiyorum grafik tasarımcı nasıl acaba ? veya yazılım bilmem neyi bana sayabilirmisiniz ?
 

MrTech

Üye
kodla uğraşmak istemiyorsan donanım ama uğraşırım dersen yazılım
 
    Konu Sahibi
peki bu oyun şirketlerinde çalışanlar ne olmalı veya microsoft'ta ?

misal crytek ?
 

aleranol

Üye
Grafik. Adamlar boşuna yapmıyor o kadar grafiği benimde ilgimi çekiyor son zamanlarda Türklerde grafik konusunda tvde vs. Çok gelişme oldu.
 
    Konu Sahibi
ben şimdi grafik tasarımcı mı olmalyım veya başka birşey kodlarla uğraşmayı fazla sevmem ben böyle eğlenceli zevk alacagım iş olsun (bu arada yaşım 13 geleceğe dair planlarımı şimdiden yapayım dedim )
 
kodlarla uğraşacaksın okuyacaksan hocasına göre değişik delphisi var c var visual artık hoca ne giydirirse web tasarım zevkli gibi biraz alışınca ama kodlarla yapılmıyor gerçekten o kadar ezberliyorsun öğreniyorsun bir hafta kod yazma anında unutuluyor kodlar ya da virgülü yanlış koysan kod çalışmıyor pis işler biraz anlayacağın
 

ozakin70

Üye
Para kazanmak istersen yazılımcı olacan yani web Tasarım bide tutarsan ühüüüü
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...