Bilgisayar Bağımlılığı

FrontmaN

Üye
    Konu Sahibi
Bilgisayar Bağımlılığı


 

ibonline

Üye

yakında sitenin bazı sakinleride bu sekilde olacak pek yakın dönemde
 

isok

Üye
bende o yolun yolcusuyum bana güleceğinize siz de kendinize bakın bence
 
ehe guzelmiş yawwwwben bazen pc nin başında uyuyom
 

tofy

Üye
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 

iceboy

Üye
lol!!!

Meslek icabi pc ile ilgilen, bos vaktinde pc ile ilgilen, canin sikilinca pc ile ilgilen. oyun oynamak icin pc yi kullan!

Gelde bagimli olma!!!
 

slayer

Üye
aaa.. bana ne kadar benziyo....
 
bende lap top var alllaama şükür.. çaktırmadan koynuma sokar götürürüm böyle koparmaya çalışsalar bizi birbirimizden!!
 

swedeniz

Üye
aynıı ben yakında annem interneti kapatır hee
 
walla oss ye hazırlanıyoz ama gunde 2-3 saat bılgısayar basındayım
 
<div class='quotetop'>(RockFord Fosgate &#064; Feb 8 2006, 07&#58;15 PM) [post=274833]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
walla oss ye hazırlanıyoz ama gunde 2-3 saat bılgısayar basındayım
[/b][/quote]
aynen yarya Annem artık beni interneti kapatmakla tehtid ediyo
 

jöly

Üye
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 
Bu mesajın içeriği mevcut değildir.
 
1 gün kopayım pc den kendimi boşlukta hissediyom valla...